CHP tabiki de o komisyonda olmalı seçmenin haklarını ve görüşlerini komisyonda temsil mi etmeli
CHP akp-mhp-dem ittifakına tavrını koymaliydi ne olursa olsun bu komisyona katilmamali miydi
CHP tabiki de o komisyonda olmalı seçmenin haklarını ve görüşlerini komisyonda temsil mi etmeli
CHP akp-mhp-dem ittifakına tavrını koymaliydi ne olursa olsun bu komisyona katilmamali miydi
Terörsüz türkiye diye bir şey olamaz. Biz ortadogu devletiyiz. Asya devleti , güney amerika devleti degiliz. Sen önce türkiyenin cografi konumunu ve ne statüde oldugumuzun farkında olman gerekiyor. Bugün sınıra israil gelebilir, yunanistan gelebilir, pkk, ypg ös , bir çok militan grupları var. Terörsüz türkiye diye bir şey olamaz. Yapmamız gereken tek şey savunma sanayiyi yükseltmek en azından bunun farkında ol. Terörsüz türkiye olamaz. Çünkü türkiyenin içinde ki hainler bitti mi ki terörsüz türkiyeyi konuşalım haaa
Sen niye üstten üstten bana dikta eder gibi yok konumumuzun farkinda ol yoklar falan ne oluyor... detayda gayet tarafsizca sordum bunu ya da bunu düşünüyorum da demedim... kendime ait düşüncem de var ama detay da belirtmedim.. kendi fikrini söyle çık ne bana ne düşüneceğini neyin farkında olacağımı boş boş soyluyorsun
Sordugun soru 1 kez kendiyle çelişiyor ayrıca anlamanda problem varsa o senin sorunun
Tabi canım senin gibi üst perdeden konuşanlara hiç anlama sorunu olur mu
Reis daha önce vesayeti bitirdi, feto yu bitirdi, daeşi bitirdi, şimdide sonunda PKK yi bitirdi
burada chp ye bir karar düşüyor ya terörün bitmesi taraftarı olacak ya da milliyetçi geçinen bazı siyon gruplarla birlikte süreci sabote etmeye çalışacak, ne yapar bilmiyorum
Ne olursa olsun Türkiye kazandı Elhamdülillah 🇹🇷🇹🇷🤘🤘🤲🤘🤘🇹🇷🇹🇷🤘🤲🇹🇷🤲🇹🇷🤲
Demle masaya oturup ne istediklerini sorup pazarlık yapınca terör bitiyor yani... daha önce de oturuldu konuşuldu adamlar barış görüşürken hendek kazıp silah stoklamislar... adamlar terörist
Demle masaya oturulmadi, dem masaya oturtuldu çünkü nede olsa bunlar öl dese ölecek 5-6 milyon insan var Türkiye'de, bunların yola gelmesi için devlet demi kullanacak
Bide haklisinda 2015 teki ile hiç benzerleik yok hatırla bi o dönemi mesela
PKK Güneydoğu'da mahalleler ilçeler şehirlerer tutuyordu, asker giremiyordu devlet kontrol edemiyordu misal sur Nusaybin cizre Silopi vs
KCK lar yerel yonetimleri tamamen ele almıştı sonra temizlendiler
Sonra feto var bunlar istihbarat Ordu emniyet vs heryerde idiler , bunlar hem sabote ettiler hemde devleti içten vurdular
Çözüm süreci boyunca ayrıca PKK silah ta bırakmadı aksine mühimmat depolaması yaptı o dönemde çünkü devletin silaj bıraktıracak gücü yoktu o dönemde
E bi de şimdiye bakalım
PKK şehirlerden tamamen temizlendi hiçbir şehirde mahallede terörist bırakılmadı
Devletin tüm kurumları fetodan temizlendi
Bir sürü sınır ötesi operasyon yapildi
Kandil, hakurk avaşine operasyonlar yapildi
Afrin, tel abad resulayn hattına operasyonlar yapilfi bu adamlar her yandan her yerden vuruldu , mahvedildiler
Devlgt pazarlık yapmıyor
Devlet boyun egdiriyor
Dem öyle demiyor ama kendi seçmenine devlet sonunda kendini eleştiriyor ve bize hakkımızı vericek tarzı açıklamalar yapıyor... terorsuz Türkiye sürecinin adını da değiştirmesini istedi Kardeşlik ve Dayanışma Komisyonu adını verdiler... kendilerinin terörist olduğunu PKK terör unsuru olduğunu düşünmüyorlar hala...
bitirdiği bir şey daha var
Terör hiç bir zaman dünya üzerinde bitmez ilk önce insanlar bunu bilmesi lazım halkı tamamen uyutacak hamleler yapılıyor şunu unutmayın ilaç satan sağlık istemez silah satan barış istemez
Ya tamam da niye hep aynı yerlerde savaş ve terör var... bazı insanlar çözümü silaha sarilmakla bulduğu için olabilir mi.. hep silah satıcılarını suçluyorlar da senin eline silah tutusturuyorlar diye birini mi virman lazım... hoşgörüsüz anlayışsız saygısız ve sevgisiz ülkelerde bunlar yaşanıyor... kendi bildiği kendisi disindakini insandan görmemek bu kaosun sebebi... artık birilerini suclamaktan vazgeçip herkes oturup kendini eleştirdim önce de o eli kanlı dem ve PKK tayfası... iki lafalrindan brii barış kardeşlik ama ellerinde Kalaşnikof var kan var...
CHP katılmasaydı terör damgası yapıştıracaklardı, ama hala "barış" hakkında şüphelerim var. Mesela pkk'ya yani amerika'ya ne teklif ettiler de silah bıraktırdılar?
Dem Parti'nin içinde olduğu hiçbir şeye güvenmiyorum... CHP katilmayip deme tavır alsaydı daha doğru bir karar verirdi onun yerine akp bana bunu diyecek diye komisyona adam gönderdi... akp söyleyeceklerini göre mi siyaset yapacaksın... yarın komisyon dagildiginda akp ve MHP yine dem ve CHP bizi kandırdı der geçerler kenara
Böylesi önemli bir konuda CHP’nin katılımı çeşitli açılardan değerlendirilebilir. Bir yandan, komisyona katılarak seçmenlerini temsil etme ve sürecin şeffaf ilerlemesine katkıda bulunma fırsatı yakalayabilirler. Öte yandan, ilkeli bir duruş sergileyerek katılmama kararı, siyasi bir mesaj anlamına gelebilir.
Senin açısından önemli olan, bu katılımın Türkiye’de terör sorununa dair barış ve çözüm arayışına nasıl hizmet edeceği. Sence katılım mı daha etkili olurdu yoksa eleştirisel bir mesafede durmak mı? 🤔
Cevap
16Cevap
teröristler idam edilsin anlaşma olmaz.
Hiç iyi şeyler düşünmüyorum. 26 yıl önce terörist başı katil Apo'yu daraağacından 3 imza ile kurtarmakla başladı süreç...
Şimdi teröristler yaşlandı hastalandı diye dışarı çıkıyor öldürdükleri gencecik insanların hastalığı yaşlılığı ardında bekleyeni var mıydı diye düşünülmüyor
Düşüneceklerini de sanmıyorum. Büyük bir oyun dönüyor gibi geliyor yine. Ama içlerinde olmadığımız için gerçekte ne ihanet projeleri dönüyor göremiyoruz. Ama bazı gerçekler var. MEsela bunlardan birisi Türkiye'nin doğu ve güneydoğusunda çok büyük şirketler projeler üzerinde çalışıyor ve bu projelerin gerçekleşmesi için ise sakin ve barışın olduğu bir ortam gerekiyor. Yatırımlar yapılacak ve yatırımların terör tarafından yok edilmesini hiçbiri istemez. Diğer bir mesele ise PKK artık sonunun geldiğinin farkında. KArşısında çok güçlü bir savunma sanayisi ve ordu olan ve yıllarca terörle mücadele tecrübesi olan bir ordu ve devlet var. Keleşle biksiyle veya kanasla artık devam edemeyeceklerini biliyorlar. 30 sene önce TSK'nın giremediği yerlere şimdi TSK çok rahat bir şekilde girip çıkıyor şükür Allah'a. Ama işte başka bir oyunlar dönüyor...
Aşağı yukarı bende böyle düşünüyorum bir şeyler düşünüyorlar belki İsrail'in terörist Kürt gruplarıyla yakınlaşması dan devlet rahatsız ama bence Kürtlerde rahatsız Filistin'e yaptiklari ortada... onun yerine Türkiye'den açılım yapmayı daha doğru buluyorlar
Türkiye'nin kurucu partisi terör elebaşına barış elçiliği statüsü veren bir statükoya dahil olmamalıydı.
Bence de...
Bop geliyor bop uyanmak zorundayız bende kürdüm bölünmek karşıyım
Zaten bop Kürtler için değil İsrail için yapiyorlardir... Filistin'e yaptikalri gibi önce Türklerden ayıracak sonra da oraya çöküp soykırım yapacaklar
Maalesef hala halk uykuda
Yav özgür özel kadar kendini dolu gösterip bos olan bir insan görmedim belliydi zaten
Kılıçdaroğluyla mi takılıyor ne yapıyorsa
Ne biliyim ben onda bunda sundadır mavi boncuk kimdeyse liderlik ondadır
Dolaylı dolaylı şeylerle zaman kaybetmeyin. Hepsi birden bop kapsamında doğumuzu Kürdistan yapıyorlar. Ötesi berisi yok.
Katılmalı ancak Tayyibi bir donem daha secme planı ayaklariyla dem partisini koalisyona sokma planıyla asla olmamalidir
Mantıklı bir hareket de Cehepe’nin kaderi ya bir türlü iktidara gelemiyorlar bu şekilde şirin görünsünler bari
burada sorun türkiyenin geleceğim iken bütün partilerin birleşip karşı koyması çok doğru
Karşı koymak derken... daha çok pazarlık gibi olucak sanki.. çünkü dem parti terör değil demokrasi barış süreci falan diyor terör kelimesini bile kabul etmiyor
Syyshaaj chp dem ile ittifak olurken niye tavır koymadı o zaman terörist değiller miydi el ele mitinglere çıkıp selam gönderiyorlardı 😂 chp seçmeni şaka gibi bir şey
CHP dem ne zaman ittifak oldu ya... ikisi de böyle bir şey demedi
Hpd ile son seçimde ittifak oldular ya ne çabuk unuttun şimdi mi terörist oldular
Onu akp söyledi... CHP dem de böyle bir şey demedi... görüştüler ama masaya oturmadilar... şimdi ise ayan beyan kim kiminle masaya oturdu kim masaya davet edildi zaten ortada
Lan seçimde koalisyon yaptılar ya git bak internete böyle yalan mı atılır her şey ortada
Yapmadılar bu akp iddiasiydi internete koyulan herşeye inanan sizin gibileri öyle inandirdilar... sonra demle masaya bir güzel kendileri oturdu
Ya boş boş konuşma ne akp iddası git meclis kararnamelerine bak o da mı ak parti iddası tam bir koyunsun yemin ederim birazcık hür ol hür
Ya hala buna inatla söylüyorsunuz dua şu mhp akp soyledigi demi komisyon kuralım demesine hatta Bahçeli'nin Öcalan meclis de konuşsun demesine rağmen hala CHP demle birlikte diyorsunuz ya pessss... bir yerden sonra kelimeler bitiyor çünkü buna rağmen bile inanmak istediğine inanan bir tayfa var
Adamlar senin evine mi gelip yüzüne söyleyecek de anlayacaksın acaba
Ya kızım cahilce konuşma git meclise bak koaalisyonlara bak ben gördüğüme mi inanıcam sana mı inanıcam lan seçmijde sandıkta görev aldık dem le chp aynı yerdeydi hasta mısın git bi tedavi ol chp bile buna itiraz etmedi yeter baygınlık geldi bana ben sonuna kadar mhp liyim senin gibi kör kütük inanan değilim
Cahilliği nirvanasina gel yya... inatla bir de inandırmaya çalışıyor... CHP nasıl itiraz etmedi ahaberden başka kanala hiç mi bakmadin... MHP olduğun belli arkadaşım bahçeli diyorum Öcalan'ı meclise çağırdı diyorum ona bir cevabın yok.. internette orada burada uydurulan seylere ise sabaha kadar konuşursun... ayan beyan canlı canlı bahçeli bunalri soylemisken sen naisl CHP demle ittifak olduğu için kizabiliyorsun ya... baya baya akp dem MHP bu süreçte ittifakın ve beraber yürüyoruz diye canlı yayında açıklama yaptı sen bana çıkmışsın snadikta yan yanaydilar falan saçmalıyorsun... ordan bakınca hiçbir şeyden haberi olamyan 65 yaş üstü teyzeye mi benziyorum da komik komik şeylerle inandırmaya calisiyorsun
özgür özelin adam olmadığını zaten biliyorduk, yazdıkta her yere. o torunları akp'li ilan etti bizi hemen. a çocukları
Ya arkadaşım küfürlü yorum paylaşma ya
CHP katılsa ne katılmasa ne? Bir faydası yok ülkeye, hiç işi olmaz bu tarz şeyler ile. Küçük işleri ile uğraşsın
Muhalefet partisinden ne gibi bir katkı bekliyorsun
girmeyecekti ne mana
Chp nin akp den çokta farkı yok artık
Anlayın artık chp AKP'ye çalışıyor
Yoo var taban tabana zıt fikirdeler senin sevmediğin bir karar aldı diye hemen gözden düşüyorsa hiçbir şeyi ve hiç kimseyi beğenmesinn... herkes senin görüşünde düşüncende olamaz çünkü.. sana göre yanlış bir karardır
CHP kendini feshetme kararı verse AKP biter.
CHP terörün bitmesini istiyormu istemiyormu? Tüm mesele bu
CHP kaldı yani terörün bitmesi... demle Kürt sorunun çözüleceğine inanmadığı için oturamaz yani
Hepsi aynı yolun yolcusu bana göre. 😀
bla blayı kullanıyor musun
Mecbur uyanıyoruz hayat
Yorum kayması 🙂 pardon
Tek parti kaldı İyi Parti
Olumsuz buluyorsun yani
Evet sen peki?
Ben komisyona katılmasını doğru buluyordum... yarın yine kandirildik diyip masadan kalkarlar akp demle masaya oturduğu için suçlu olur ne MHP suçlu olur hesap CHP kesilir
Son seçimde hangi partiye oy verdin özelden de sorabilirim?
Kardeşim sanane ya... ben geçmiş seçimde oy verdiğim partiyi niye soyleyim sana... bu soruyu herhangi bir partili de soramaz mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar