Dünyanın selameti için içimizdeki yüzde 90 lık zararlı insan kitlesiyle birlikte helak olup gitmemiz gerektiğini kimler düşünüyor?

on senedir yırtındık resmen şunu uapacaklar bunu yapacaklar diye ama hiçbiriniz takmadınız sonuçsa belalar geldi yakmadık yer koymayacaklar lazerlerle bilinçli ülke insanları çatılarını bile mavi ile boyadı ama bizim cahil ülkemizde tık yok neden böyle cahil vurdumduymazsınız? daha bu günler bile en iyi günlerimiz çok daha kara günler gelecek.. doğrusu biz toplum olarak her ne yaşıyorsak fazlasını hak ediyoruz yalancılık sahtekarlık arsızlık ahlaksızlık fırsatçılık vatansızlık ne ararsan bizde?

görsel bana ait kendi yorumuma başkasının diye kaldırmaya kalkmayın.
Dünyanın selameti için içimizdeki yüzde 90 lık zararlı insan kitlesiyle birlikte helak olup gitmemiz gerektiğini kimler düşünüyor?
Güncellemeler
10 ay
mesela ali Osman önder var adam tüm hayatını bu toplumu uyarmaya adamış ama gidin bakın gönderilerinde 3 5 yorum var ya da yok ama bir erkek gay olsa hemen üşüşürsünüz takibine yorumlarına cidden neden bu kadar boşsunuz ya siz
Dünyanın selameti için içimizdeki yüzde 90 lık zararlı insan kitlesiyle birlikte helak olup gitmemiz gerektiğini kimler düşünüyor?
Cevapla