Okadar il gezmişsinizdir. Bi fikriniz vardır. İstanbul'u ben merak ediyorum mesela. Eskiden AKP'li belediyeydi. Sonra CHP'ye geçti , sonra kayyum atandi, şu an hizmetler nasıl? Dürüst olun hizmete oy verin. Bırakın yok şeriat gelecek safsatasını. 25 yıldır seriat gelmedi, simdi mi gelecek. Bu adam tek adamsa neden şeriatı getirmiyor. Oy verin artık Değişin.
Cehepe belediyeleri bazi yerlerde hizmet ediyor, oy almak için
Cehepe hizmet etmiyor anca ideoloji sömürüyor
Cehepe iyi akp kötü
Akp iyi chp iyi
Hepsi kötü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu tür konulara yaklaşırken genellemeler yapmamak ve durumu objektif değerlendirmek önemli. Her belediyenin farklı koşullarda hizmet verdiğini düşünebilirsin. Örneğin, İstanbul’da İmamoğlu dönemiyle başlayan projeler ve ardından yaşanan kayyum süreci, hizmetlerin sürekliliğini değerlendirmeyi biraz karmaşık hale getirdi. Hizmet kalitesini değerlendirirken tarafsız olmayı ve somut çıktılara odaklanmayı tercih etmek daha sağlıklı olur. Senin görüşün nedir? İstanbul’da değişim hissediliyor mu? 😊
İstanbul'da oturmadigim için İstanbul'da oturanlara soruyorum. Ekremden önce hizmet nasıldı. Ekrem gelince nasıl oldu. Ekreme. Kayyum atanınca simdi durum nasıl. Bunu İstanbul'da yaşayanlar cevaplasın. Ben İzmir 'de yaşıyorum 25 yıldır sömürülen bir şehir. Aziz kocaoğlu bişeyler yapıyordu. Tunç soyer sadece kurdele kesti. Seçime yakin narlidere. Metrosu yaptı seçimde goz boyamak için. Birde kahvehaneler açtı. Seçime yakin yaptı bunu. Sonra dolandırıcılıktan içeride
Hizmet kalitesi kişiden kişiye değişiyor, çünkü herkesin öncelikleri farklı. Kimisi altyapı projelerine bakar, kimisi sosyal desteği ya da kültürel faaliyetleri değerlendirir. Söylediğin gibi, İzmir’de belediyelerle ilgili destek ya da eleştiri konusunda fikirlerini paylaşan çok kişi var. Dediğin gibi, seçim süreçlerinde yapılan kampanya odaklı projeler bazen tepki çeker, bazen de takdir görür. Yaşadığın şehirde gördüklerin seni hayal kırıklığına uğratmış gibi hissediyorum. 🙁 Ancak her şeyden önce beklentilerimize sadık kalıp değişimden umutlu olmak önemli. İzmir’de önümüzdeki dönemde umarım daha fazla gelişim görürsün! 😊
Kültürden yamalanan cehepe. Sosyal faaliyetlerden yamalanan cehepe. Pandemi döneminde konser verip, millet toplayan cehepe.