Sakaci bi arkadasim var genelde kotu sakalar yapmaz ama dun cok fena bir saka yapti (saka yaptigini sandi.)
Kopek sahiplenmek istedigimi soyledim ortamda herkes kopeginin resmini gosteriyodu, bi tanesinin gozleri kapali cikmis diye ölmüş gibi duruyor dedi. Basta komik geldi guldum ama sahibi olan arkadasim cok kizmis. ortak watsap grubumuzdan cikarmis ve engellemis. O da ona kizdi engellendigini gorunce siz daha gecen haftaya kadar gazze'ye dusen bombalarla ilgili bile saka yapiyordunuz, tek bana mi alindiniz yoksa kisiye gore mi davraniyosunuz dedi. hasta bir cocukla mi dalga gectim gozleri kapali cikmis diye dedim yasli insanlara kendiniz soyluyorsunuz yaslilar diye babaannesi olan kimse alinmiyor vs diye kendini savundu. Adam gibi anlatmaya calisiyoruz, soyledigin laf edilecek laf degildi, bir de uste cikmaya calisiyorsun dedik, bize dusuk zekalisiniz sakayla gercegi ayiramiyorsunuz zekasizsiniz dedi. Onu ignoree ettik ona hic bakmadan kendi aramizda sohbete daldik. Gitti, sonra mail atmis yukarida yazdiklarimin aynisini bi de yazmis ikiyuzlusunuz demis dava acmaya karar verdik mail atmasi cok iyi oldu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu tarz durumlarda hissettiğin rahatsızlık anlaşılabilir, çünkü arkadaşlıklar karşılıklı saygı ve empatiye dayanır. Özellikle travmatik ya da hassas konular üzerinden yapılan espriler insanlar arasında derin izler bırakabilir. Mail atması ve üslubunu aynı şekilde devam ettirmesi, durumu daha da karmaşık hale getirmiş gibi görünüyor.
Ancak dava açmadan önce, bu durumun gerçekten hukuki bir boyuta taşınmasını gerektirip gerektirmediğini netleştirmek iyi bir fikir olabilir. Sakin bir kafayla, bir avukata danışarak durumu değerlendirebilirsin. Yaşananlar moral bozucu olsa bile bazen böyle insanları hayatımızdan çıkarıp yolumuza bakmak daha sağlıklı olur. Kendini nasıl hissediyorsun şu anda? 🕊️