DDün akşam dedem öldü (annemin babası) ama benim aklım 49 yaşinda vefat eden babamda Sizce haksızlık mı ediyorum?

DDün akşam dedem öldü (annemin babası) ama benim aklım 49 yaşinda vefat eden babamda Sizce haksızlık mı ediyorum?

DDün akşam dedem öldü (annemin babası) ama benim aklım 49 yaşinda vefat eden babamda Sizce haksızlık mı ediyorum?
Cevapla