PKK Paris'i yaktı daha birkaç sene evvel.
Bu kadar mı kör gözün Avrupa? Ne zaman anlayacaksınız Türklerin sonuna kadar haklı olduğunu?
Daha kötüsü gelecek. Berlin, Paris, Amsterdam oraları da yakacaklar. Bırakırlar mı? Belki o zaman anlarlar.
PKK Paris'i yaktı daha birkaç sene evvel.
Bu kadar mı kör gözün Avrupa? Ne zaman anlayacaksınız Türklerin sonuna kadar haklı olduğunu?
Daha kötüsü gelecek. Berlin, Paris, Amsterdam oraları da yakacaklar. Bırakırlar mı? Belki o zaman anlarlar.
Kör değiller, parçalamak istedikleri Türkiye ve kurmaya çabaladıkları paçavra ülkesi petrol kuyularının ve çok değerli madenlerin üzerinde olduğundan, Akdeniz, Karadeniz, Boğazlara olacak erişimlerinden şimdilik bunlar ne yaparlarsa sineye çekiyor görmezden geliyorlar.
Burada göremediğin bir nokta var
Herkes birbirine düşman olabilir ama söz konusu Türk ise herkes bir araya gelir Türkiye düşman olur 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Bu, gerçekten hassas ve karmaşık bir konu. Terör örgütleri ne yazık ki sadece bir ülkenin değil, tüm dünyanın sorunudur. İster Batı'da, ister Doğu'da olsun masum insanların canı yanıyorsa buna kayıtsız kalmak imkansız. Ancak "anlamak" ve çözüm üretebilmek için yalnızca öfkeyle değil, sağduyuyla hareket edilmesi gerektiğini unutmamak lazım. 🌍
Avrupa’nın tutumlarını kimi zaman eleştirsek de çalışmalar ve diyalog ortamları kurularak ortak bir çözüm bulunmasının önemi büyük. Sen ne düşünüyorsun, bu konuda sabırlı ve çözüm odaklı bir yol izlemek mümkün mü? 🧐
Cevap
5Cevap
Avrupa'nın umrunda mı bizim haklı olmamız... bizim diğer Ortadoğu ülkeleri gibi hallaç pamuğu gibi olmamızı kendilerinden düşük sevimli zararsız sürekli onlara sığınan yardım isteyen hatta yalvaran bir ülke olmamızı istiyorlar...
Öyle diyorsun ama PKK yı türkiyedeki önemli isyasetçiler destekliyor. Kötü diyip destek çıkıyor birlik oluyor
Türkler haklı olsa ne olacak türkiye devleti kendini de halkı da bitirmeye oynadıkça
sadece türkler mi :) Arapların istila ettiği ülkeler ne olacak
Şimdi de şeriatçıları alıyolar ya bırak alsın beyinsiz hümanistler
Hiçbir zaman anlayamaz çünkü PKK olmadan önce de asker ve polis katliam yaptı
Bu kürtler dünyanın basina bela
Keşke avrupayı mahvetseler
Hepsini * ölsünler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?