AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
88Cevap
Vay be ilk bedelli askerlik çıktığında 80 bin liraydı ne ara bu kadar zam geldi anlamıyorum
6 aylık asteğmen maaşına endekslemişlerdi. 50 bin bile almıyorlar demek ki yazık.
mantıklı tabi öyle göründüğü kadar çok parada değil bir araba alsan çeyreğini bile karşılamayan bir rakam
O kadar para verip askere giden adam bir zahmet önündeki uzantiyi kessin kadın olarak hayatına devam etsin...
Ona vericem paraya 1000 tane döner yerim hemide zurna
Adam olmuyorlar iste. Evlenecek adam bulamiyorsunuz sonra
eskiden 18 aymis askerlik simdiki prensesler 6 ay gidemiyor kalkin gidin lan isiniz ne
Bence degil ama eger calıştıgın iş ve parası iyiyse bence yapılmaz
Yaptığın işe ve aldıgın maaşa göre falan değişir bu
İyi olmuş ödesinler
Yok ben kıçı terleyen erkek seviyorum
Lgbti bireyiyim 6 ay askerlik yapamam cürük alsam kamu da calısamam mecbur para biriktirip bedelli yapıcam baska carem yok
Eskiden 50 bindi parası uçmuş valla
Zenginler yaşasın fakirler ölsün gibi bişey bu
Yani kişiye göre değişir.
savasta buyuk bolumu ilk kacacak kesim
Zengin gariban kayırmadan herkes vatani görevini yapmalı Şehit olan bakan çocuğu iş adamı oğlu görmüyoruz hiç? Bu vatan hepimizin değil mi
@Be_ReaL11 yok onllar ballintabaka
Bedelli pemve testere verilmeli
Zengin gariban kayırmadan herkes vatani görevini yapmalı Şehit olan bakan çocuğu iş adamı oğlu görmüyoruz hiç? Bu vatan hepimizin değil mi
@Be_ReaL11 aynen dayı
askerlik yapmayan erkeğe erkek denmez
Mantıklı değil zaten süre kısa 6 ay
Yapacak olanlar düşünsün
Baan cok yuksek geldi para ya normal yapmak istemeyen parası olmayan erkekler icin buyuk sorun
500 bin olsa gene az. Vatanı görev zorunlu olmalı.
Git asker ol bacım
Biz kadinlara da zorunlu askeelik gelse keske
Keşke gelse kardeş. Benim kronik hastalığım olduğu için çok kez yalvarmama rağmen almadılar. Çürük adamı almayız dediler. Alsalardı şimdi çok yüksek bir rütbede şanlı üniformamı bir kadın olarak üstümde şerefimle taşırdım.
Herkes asker olsun kimse doktor mühendis inşaatçı esnaf çiftçi olmasın demi zaten bedelli yapan vatanına ihanet etmiş oluyor demi ne saçma sapan düşünceleriniz var ya ülke bu yüzden gelişmiyor işte
Vatani görev dediğin zorunlu askerlik patates soyma , savaşa gidenler rütbeli askerler önce askerliğin tam anlamını öğren sonra konuş
@aslanın1i birader sen hayırdır. Ne ayaksın. Abim benim asker 10 yıldır, kuzenlerim, arkadaşlarım da. Bana mı öğretiyorsun neyin ne olduğunu? Benim kaç şehit verdiğimi vs biliyor musun? Ben herkes asker olsun da demedim. Ayık ol. Okuduğunu önce bi anla sonra sallama cürretine giriş.
Boş yapma
Abin asker ama sen hiç bir şey öğrenememişsin öğren ondan sonra yorum yap
@aslanın1i aynen. Sizin yaptığınız gibi, değil mi? ☺ Hadi işine kardeş. Kimin ne olduğunu da bilip bilmeden de yorum yapma.
Bedelli askerlik Devletin bizzat sunmuş olduğu bir şey bir itirazın varsa Devlete söyle
Klavyede zaten herkes asker polis ne hikmetse , benim kuzenim astsubay o Bile bedelli yapmak daha faydalı devlete diyor
Kardeş. Ben burada bir şeye sallamadım. Sen hala neyin tribindesin, anlayamadım. Ben diyorum ki herkes yapsın askerlik. Kadın da, erkek de. Onun dışında kim ne yapıyorsa yapsın zaten. Ömür boyu, ebedi bu meslekte kalın da demiyorum. Yani anlayamıyorum ki. Anlamadığı şey adına şu an yorum yapıp bir de üste çıkmaya çalışıyorsun.
Kardeş ben altı ay boyunca sadece 1 hafta silah aldım elime patates soyduk geri kalan zamanda, eskisi gibi erlere yetki verseler eyvallah ama böyle zaman kaybı
Kadınlara askerlik zorunlu olsa kıyameti koparırlar herkes senin gibi düşünmüyor knk
Ya doğrudur. Bir şey diyemem ona. Öyle de zaten. Ama herkes yapmalı. Askerlik kadar kutsal bir meslek daha var mı, sorarım sana
Askerlik kutsal ona hiç bir lafım yok çürük raporu alma imkanım varken almadım ama şu an ki zaman diliminde fazla bir şey yaptırmıyorlar , kimine tatil gibi kimine vakit kaybı
Bende astsubay olacaktım psikiyatriden kaldım mühendisliği seçtim
İyi yapmışsın kardeşim. Yolun açık olsun
Eyvallah
Var daha kutsali onda askeri polisi muhendisi hepsini yetistiren onlara vatan sevgisi ve ilim asilayan öğretmendir
Bedelini bir şekilde ödeyecek.
6 ay yapsınlar bi zahmet prensesler
Kazandığın paraya bakar
Parası olan gitmesin Ne diyelim
Bu kadar para fazla
Bu devir, derken. Devirde bi sorun mu var?
Zengin gariban kayırmadan herkes vatani görevini yapmalı Şehit olan bakan çocuğu iş adamı oğlu görmüyoruz hiç? Bu vatan hepimizin değil mi Neden şehitler hep gecekondulardan derme çatma evlerden çıkıyor
@Be_ReaL11 Garibanın bu ülkeye hiç bir faydası yok. Bari askerlik yapsın.
Senin gibi boş beleş vatan hainlerinin faydası yok zararı var bu ülkeye
Gariban olmasa sanayiye gidip arabanı yaptiramazsin adam ol
@Be_ReaL11 Arabayı servise götürüyorum... Kölelere, elemanlarımız bakıyor
pislik ülkeyi sizin gibilerden kurtarsak ülke kendine gelecek mk
D*ol israfisin
Bizi neden 18yaptirdilar😂
Mantıklı askerlik boş vakit kaybı
Edebinizle gidip 6 ay yatıp gelin bee
parası olana mantıklı
6 ayım boşa gideceğine param gitsin
6 ay kesilen maaş ile denk ise mantıklı
Geçen sene bedelli yapmıştım askerliğimi
Ayda o kadar kazaniyorsan mantikli
Lan parayı okuyamadım🥲jdjxhxhdjd
Gidip paşa paşa askerlik yapsınlar
Patates soysunlar yani
15 ay öptüler bizi
3 sene yaptım mk
Mantıklı değil
Evet mantıklı olabilir
Biz yaptık kurtulduk valla
Kaldırılsın
Ben kestirmeyi düşüyorum
parası olana
Geyy
https://youtu.be/EBLrKYxQIl8?si=8od2gP8LXGYY2_Jh
Mantıklı
Bilmem ki... tercih zaman mekan işi.
İyi oldu
Hiç mantıklı olmadı
Mantıklı
Neyseki yaptık da aradan çıkardık
Mantıklı
Saçmalık
Mantıklı
çirkin kız askerde
500 bin olsun az bile zaten zevginin çocuğu
Çok para
$ 51 🇹🇷