
Aziz Nesin katıldığı bir program da Türk halkı'nın %60 ı aptaldır demiş ve kamu tarafından linç edilmiştir. Kendisine açılan davayı ''hangi %60 olduğu belli olmadığı için'' kazanmış ve beraat etmiştir. Savunmasında Aziz Nesin ''%60 aptal ise %40 ı da zeki dir demek istediğimi neden kimse konusmuyor'' demiş ve beraat kararı sonrası gazetelerin ''Aptallığımız tescillendi'' başlıklarına karşılık Aziz Nesin ''%60 diyerek haksızlık etmişim %80 i aptaldır'' demişti. Tabii burada üstün körü konuyu bilenler Aziz Nesin den nefret ederler. Ama tıpkı Aysun Kayacı örneğinde olduğu gibi bir kesim insanlar onun sözlerini çarpıtmışlardı. Hangi konu üzerine böyle konustuğunu bilmeden yorum yapmamak gerekir... Meraklıları için;
https://medium.com/pugat/turkiyenin-yuzde-60-i-aptal-midir-d9f5d5588fdf
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer