Bizim ülkeyi medya ile bölemedikleri için ayrıştırmalar ve medya ile bölmeye çalıştıklarının farkında mısınız?

Siyasete girmiyoruz öncelikle lakin düşünüp, sorgulayınca taşlar yerine bir bir oturuyor. BOP konusunda biraz okudum ve analiz ettim hala okuyorum. Türkiye bir tehdit zaten sınırlar içerisinde yer alıyor doğuda kontrol edilebilecek bir devlet bunuda alevi, sünni, şii, Kürt, Türk (federatif model) ayrımıyla yapmayı düşünüyorlar (Demokrasi, onlar için bir araçtır; hedef değil. bunu hepimiz biliyoruz) gelelim diğer şeylere Türkiye genç bir nüfusa sahip , Jeopolitik kilit konum ve askeri olarak cidden gelişiyoruz amaçları genç nüfusu mllaştırmak , umutsuzluğa düşürmek ve tıkır tıkır işliyor (tiktok, twitter vs yoluyla ve tek tip düşünce sistemi oluşturmak) birçok yaşıtım yurt dışını kurtuluş olarak görüyor (ben 15 yaşımdan beri sık sık yurt dışı haber sitelerini takip eden bir bireyim ) oysa marşımızda bile verme dünyaları alsanda bu cennet vatanı diyor. Tvda dizilere dikkat edin Adnan Oktar dönemi zengin yakışıklı erkek, fakir saf kız nasılda işledi şimdide aşiret dizileri işleniyor.

Güncellemeler
1 yıl
yapay zekaya yazdırdım gençler ben o kadarda sorgulayan, düşünen bir genç değilim az önce tiktoktan asmr izledim :C
Bizim ülkeyi medya ile bölemedikleri için ayrıştırmalar ve medya ile bölmeye çalıştıklarının farkında mısınız?
Cevapla