Atatürkten rahatsız olanlar neden verdiği hakları kullanırken yüzsüz ve onursuz oluyorlar?

Osmanlı döneminde seçme seçilme hakkı soyadı kanunu vs yoktu. Miri arazi kanunuda vardı anadolunun çoğunun kendine ait toprağı bile yoktu. Okuma oranı zaten düşüktü artı anadolu halkının %75 köylerde yaşıyordu. Atatürk sayesinde okula gidip toprak sahibi oldular bir sürü haklara sahip oldular bunları kullanırken pek yüssüzsüz arsız gurursuzsunuz.

Atatürkten rahatsız olanlar neden verdiği hakları kullanırken yüzsüz ve onursuz oluyorlar?
Cevapla