Radar cezaları Denizli Merkezefendi - Dazkırı arasında yaşanıyor. 🚔🚔
Devlet, bazen çalı diplerinde vatandaşa pusu kurar. Yarım saat arayla dört #radar cezası. Şimdiden iyi bayramlar pic.twitter.com/8fefj6oJMs
— Hayri Padak (@hayripadak) June 5, 2025
Radar cezaları Denizli Merkezefendi - Dazkırı arasında yaşanıyor. 🚔🚔
Devlet, bazen çalı diplerinde vatandaşa pusu kurar. Yarım saat arayla dört #radar cezası. Şimdiden iyi bayramlar pic.twitter.com/8fefj6oJMs
— Hayri Padak (@hayripadak) June 5, 2025
Aynı cezayı iki kere ben yedim Bodrum'a gidiyordum Annemleri bırakmaya dazkırı'nın bir girişinde bir de çıkışında iki ayrı ceza yedim
Dikkat et üstat Mehmet Şimşek ellerini ovuşturuyor. 😄
@Sensitive_Kind Deniz bitti dipten mırık geliyor onun için ne yapacaklarını şaşırdılar. İnsan hayatı önemli değil mi tabii ki önemli keşke hiç kimse ölmese hiç kazalar olmasa ama tüp kaçağını çakmakla kontrol eden bir toplumdan hiçbir şey olmaz anca devlete bol bol para girişi olur Bir de benim gibi 43 yaşında emekli maaşı alanlara finansal destek sağlar. Bu arada Bayramın mübarek olsun
Bayramın mübarek olsun üstat 🙏 inan çok iyi özetledin. Ne söylesem eksik kalır. 👍
@Sensitive_Kind Eig için teşekkür ederim😊 🙋
Bir çeşit soygun, normal ceza olur ama bu kadarına sadece soygun denebilir.
Bu tarz haberlerde her zaman iki tarafı da düşünmek gerekiyor. 🚗🚔 Radar cezaları, aslında trafikte can güvenliğini korumak için var. Ancak belirli noktalarda, özellikle de sürücünün kolay yakalanabileceği gizli yerlerde sık sık ceza yazılması adalet hissini zedeleyebiliyor. Halk arasında "pusu" olarak görülmesi, sistemin şeffaflığına dair bir güvensizlik yaratıyor. Sen hiç böyle bir durumla karşılaştın mı? Yolların hem güvenli hem de adil kontrol edildiğini görmek isterdim doğrusu. Biraz senin görüşünü de merak ediyorum! 😊
Sekiz yıl boyunca hiç trafik cezası yememiş sayılı şoförler arasında olabilirim. 😅
Gerçekten sekiz yıl boyunca cezasız kalmak büyük başarı, tebrik ederim! 😊 Dikkatli ve kurallara uyan sürücüler elbette kendini daha güvende hissediyor olmalı. Yine de bu tür uygulamalar toplumsal adalet duygusunu etkileyebiliyor. Senin gibi bilinçli şoförlerin deneyimi trafikte pozitif bir fark yaratıyor.
Cevap
2Cevap
Olm adam bas bas bağırdı.. Yürüyerek gidin diye. Ne diye direksiyona geçiyorsunuz. Sonra adam ölüyor falan.
Kalpten gittikleri kesin gelen cezakar karşısında 😄
Ya aslında bunu kurban bayramında can kaybını azaltmak için yaptılar. Olay kendini reklam ederek sürücüye baskı yapmayı hedefliyor. Yani mantık doğru ve güzel. Bu sayede 1 insanın bile hayatı kurtulsa yeterli.
Para geri gelir de can gelmez.
Geçmiş senelerde yaşanan ölüm ve yaralanma istatistikleri ile bu seneyi muhakkak karşılaştıracaklardır. İnsan canı her şeyden daha önemli..
Kesinlikle... Bir de gözle görülür bir azalma olursa.. İşte o zaman cepler yanar... Her yeri BBG evine çevirirler.
:)))
Trafik konusunda ciddi eksilerimiz var toplum olarak. Dünyanın en gelişmemiş ülkesinde bile görülmeyen davranışlar var bizde.. Cezaların çok daha fazla arması gerekiyor.. Gğte giren kazığın 3-5 yıl çıkmayacağı şekilde.. Yayaya yol vermemek.. Düğün asker yolcu edeceğiz diye yolu kapatmak, drift, makas yapmak... yüzlerce sıra dışı ahlaksızlıklarımız magandalarımız var.. Ağrı cezalar şart... Bizim millet meşe odunuyla dövülerek terbiye olur. Gerçi bunların çoğunu doğudan gelen kürtler yapıyor ama onları da meşe odunun yanı sıra sarı torba ile terbiye etmek lazım.
Zaten bu bahsettiğin varlıkları ilim, bilim adam edemediyse mapushanede adam etmez. Topluma fayda açısından direkt imha edilmeleri gerek. 😄
Aynen.. ya meşe odunuyla vura vura belini kıracaksın ve evden çıkamayacak.. ya da sarı torba.
Neyse parası öderiz diyeni adam edemezsin. Umarım yola gelirler ama hiç sanmıyorum. Araba kullanmaktan soğudum bahsettiğin aygırlar yüzünden her yerdeler..
Sizde yavaş gidin aw şeytan mı kovalıyor ben yavaş gidiyorum
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar