İsrail’in istediği her yere saldırabilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

İçim içime sığmıyor ya bu israil nasıl her istediğine saldırabiliyor kimsede bişe yapmıyor delircemmmm ne israilmiş kimse karşısında durmuyor vay be cidden ne israilmiş

İsrail’in istediği her yere saldırabilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla