Ayasofya camii'ni müze yaptığı için Atatürk'e hakaret edenler hakkında ne düşünürsünüz?

Şimdi ben bazı konular hakkında araştırma yapmayı çok severim genelde, son zamanlarda aklıma takıldı 1934 yılında Ayasofya'nın müzeye çevrilmesi konusunda birazcık araştırma yaptım. O dönemin şartlarını restorasyon çalışmaları yapılıyor ve 1934 yılında Ayasofya müzeye çevriliyor Ayasofya kebir camii olarak kalıyor. Hatta birçok kesim bu konuda Atatürk'ü dinsizlikle dahi suçlarken birçok kesimde buranın ortak kültürel mirası olduğunu, hatta 1934 yılında oranın kiliseye tekrar çevrilmesi konusunda teklif verilme durumunda bile olunduğunu söylüyor net bilmiyorum. Ama bildiğim bir şey varsa Atatürk'ü bu konuda hakaret ediyorlar suçluyorlar falan
Ben de şunu soruyorum Ne sorguluyorum yani bu adam Eğer bu kadar kötü olsaydı zaten ülkenin dört bir tarafı düşmanlarla çevrilmiş yani bugün yunan'ı ingiliz'i fransızı ülkeyi işgal etmiş hani bugün Allah göstermesin onlar Galip olsaydı değil Ayasofya senin okunacak bir tane ezanın olmayacaktı. Hani bu konuda fikrinizi merak ediyorum açıkçası böyle düşünenler hakkında düşünceniz nedir ve konu hakkında fikriniz nedir?


4 Haziran 2025 Çarşamba Saat 15.15
Ayasofya camiini müze yaptığı için Atatürke hakaret edenler hakkında ne düşünürsünüz?
Güncellemeler
1 yıl
Süper bir soru sordum 🤩❤️🦸🏻‍♂️😄
Ayasofya camii'ni müze yaptığı için Atatürk'e hakaret edenler hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla