Atatürk Heykeline Saldıranlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Cumhuriyetimizin kurucusu ve milli mücadelemizin önderi Gazi Mustafa Kemal Atatürk'e saygı niteliğinde yurdun dört bir yanına yerleştirilmiş büst ve heykellere yapılan sistematik saldırıların bir yenisi Kayseri'de yaşandı. Bu tür olayların son yıllarda artmasının sebebini herkes biliyor zaten. Anlatmaya gerek yok. Peki bu olaylardan sonra saldırganlara ne oluyor? olanlar şöyle; saldırıyı gerçekleştiren sözde karşı devrimci meczuplara akıl hastası olduğu süphesi ile ceza dahi verilmiyor. Bu sebeple saldırganların yaptıkları 'yanına kar kalıyor' algısının oluşması yeni saldırıların tetiklenmesine neden oluyor. Bu iki şahıs ellerini kollarını sallaya sallaya karakoldan çıkacak. hiçbir şey olmayacak ve yine toplumda 'yaptıkları yanına kar kaldı' algısı oluşacak ve yine birileri 'Nasıl olsa bir şey olmuyor biz de gidip aynı eylemi yapalım' diyecekler ve yapacaklar. Bizler de böyle izlemeye devam edeceğiz. Herkese İyi Uykular !!!

Atatürk Heykeline Saldıranlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla