Sizce Marmaray kavgasında kim haklı? Çocuklu baba mı Darp edenler mi?

Türkiye garip yer, Dün Marmaray kavgasında partı fark etmeksizin herkes darp edem Pembe tshortlü abi ve Mavi gömlekli genci linç etti bugün de Baba linç ediliyor X’te! Baba 19 yaşındaki türbanlı genç kızı kapı da durduğu için azarlamış, baya bağırıp ağlatmış bunun üzerine Pembe tişörtlü abi olaya müdahale etmiş yaptığın yanlış diye kız ağlıyor o süreçte sonra mavi gömlekli genç girip olayı daha da büyütüyor bunun üzerine pembe tişörtlü abi gaza gelip baba ya yumruk atıyor kendi de dedi gaza geldim diye aslında o yumruk anı Mavi gömlekli genç çocuklar var diyip Baba ya saldırıyor! Olanlar oluyor ben anlamadım valla kim haklı baba da haklı değil kıza o kadar yüklenmesi yanlış ama sonuçta kıza vurmadı dimi? Tek üzüldüğüm kız değil çocuklar yazık olan onlara oldu o kız bu olayı unutur ama çocuklar alsa ne baba ne de diğerleri umrumda tek üzüntüm çocuklar

Sizce Marmaray kavgasında kim haklı? Çocuklu baba mı Darp edenler mi?
Sizce Marmaray kavgasında kim haklı? Çocuklu baba mı Darp edenler mi?
Sizce Marmaray kavgasında kim haklı? Çocuklu baba mı Darp edenler mi?
Güncellemeler
1 yıl
Bide şu iki yüzlülük var geçen sene hatırlar mısınız bilmem yine Marmaray da Adam çocuğu ile oturuyor çocuğu hasta sanırım 50’li yaşlar da teyze geliyor çocuğu kucağına al ben oturayım diyor adam kalkıp teyze ye yumruk atıyor ve bu kavga da herkes adamı savunup kadın hak etti dedi! Kadın gözünü açamadı öyle yumruk attı yaşını başını almış bir kadına! Neden kadın sosyetik açık bu olay da çocuklar var ama darp yok adam kızı dövmedi ama kızdı diye dayağı hak etti deniyor bu nasıl iki yüzlülük ya!
Sizce Marmaray kavgasında kim haklı? Çocuklu baba mı Darp edenler mi?
Cevapla