Sercan itici sevmiyorum cemale ve nisaya burası survivor ağlama zırlama olmasın dediği için gıcık aldım çünkü bir dönem en yakın kankisi aycan da ağlıyordu ona neden ağlama zırlama olmasın demedi ayrıca barışa da zamanında ailesine kadar küfür etmişti çok itici bir çar yani. Nisa da alttan yapıyor ne yaparsa ama velet o çocuk gözüyle bakıyorum ben normal salla berkan cemal ya da barış şampiyon
4
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Sercan tabi. Adamı sevmem ama hakikaten sabır etmiş. Kız da sabır ettiğini görünce suistimal etmiş. Madem adamı sevmiyorsun niye benchte yaprak atıp kur yapıyordun. Tam yollu bu Nisa. tam bir Kezban O kız. Adam boylarım var diyince nasıl tutuştu ama gtü. Bir de kıvırdı hemen adamın ağzını kapatayım da okumasın notları diye. Sonra röportajda gene sallıyor. Ezik zaten kimsenin yüzüne konuşmuyor. Anca arkadan. Midem bulanıyor ne diye tatlı ilan edildiyse bu kadar
Ben bu olayı tam anlamıyla boş bir mevzu olarak görüyorum. Keşke konu tekrardan açılmasaydı da bu gereksiz açıklamaları dinlemek zorunda kalmasaydık diyorum. İkisini de haklı veya haksız bulmuyorum.
Sercan tabi ki. Adamı çok zor durumlara sokup haketmediği eleştirilere maruz bıraktı. Nisa öyle bir kız ki hani bir deyim vardır. Adamı sulu dereye getirip susuz gönderir. TEHLİKELİ..
Ya aski yasayan taraflar belli notlari getir goturunu yapan belli hatta dedigine gore sahitlerde var bolca
Ee madem ordaki uzun cocuga neden o kadar bagirip cagirdi neden sirrimi millete yayiyosun die onu anlamadim garibim hani hicbirseyle alakasi olmadi halde baya kufur yedi
Çıkarıp göstersin emin ol öyle bir şey olsaydı Sercan çıkarıp gösterirdi o notları ayrıca Sercanı istiyor olsaydı o kadar insanın önünde seni arkadaşım olarak görüyorum demezdi Sercan reddedildi şimdi de itibarını kurtarmaya çalışıyor
Not olmasaydi nisa derdi cikar göster diye, sustu kalakaldi, arkadaslari bile savunamadi, adam orada acik acik ‘ben pesinden kosmadim o da yesil isik yakti’ dedi, nisa madem hakli kendine guvenir cikar goster derdi, o ise kivirmayi tercih etti.
Ya tamam da varsa not ben Sercanın yerin de olsam çıkarıp gösteririm sonuçta kız halâ aynı şekilde kendini savunmaya çalışıyor yeşil ışık yaktı ya da yakmadı orasını bilemem ama kız sonuçta reddetti Sercanı oradan bir sancısı var Sercanın
Adam notlari goz dagi vermek icin one surdu, acip okumayacak elbette, nisanin da bir taraflari yemediginden aç oku diyemedi. Sercanin sancisi yok, futbolcu zaten, kac kiza ulasir eli cekyanin kezbanina mi kaldi
Cemal Can şahit dedi. O niye konuşmadı? Bence yanlış düşünüyorsun. Ayrıca suç değil. Karşılıklı olması gayet doğal. Ama o zaman adamı kötü göstermek için öyle değilmiş gibi yapmak doğru değil.
Yanlış düşünmek değil sadece farklı düşünüyoruz not vardır olabilir tamam karşılıklıdır orasıda normal olabilir ama reddettiği için Sercan dert etmiş olabilir ki yanlış hatırlamıyorsam yeni fragman da olay biraz farklıymış
Boş yapıyorsun tamamen seninle aynı fikirde olmazsa bir insan ergenlik ibaresini yapıştırmışsın ki barışı destekliyorum sen bu tarzda bir düşünce ile zaten ergen olduğunu ortaya koydun boşsun