Belediyeden 'kadınlara özel' bank. Sizce özel bank olmalı mı?

Uygulamayı Çorum Belediye Başkanı Halil İbrahim Aşgın, X hesabından bir videoyla duyurdu:

“Yazıyı mı büyütsek, bankları pembeye mi boyasak? Tarihi Çorum Meydanı’nda kadınlarımız için ayırdığımız banklar, sadece hanımefendilerin. Çorum’un centilmen beyefendilerinin bilgisine. Diğer tüm bankları herkes kullanabilir.”

Videoda Aşgın uygulamayı vatandaşlara anlatıp şöyle savunuyor: “…‘Kadınlar yer bulamıyoruz oturmaya, erkekler oturuyor’ dedi. Sadece şurayı bayanlara ayırdık. Kalanı hepsi erkeklerin…”

Aşgın’ın ayrıca bir kadınla beraber oturan bir erkeğe “Eşiniz değil mi?” diye sorduğu duyuluyor.

Belediyeden kadınlara özel bank. Sizce özel bank olmalı mı?
Belediyeden 'kadınlara özel' bank. Sizce özel bank olmalı mı?
Cevapla