Herkese merhaba. Yüklü miktarda paranız olsaydı devlet bankalarına mı yoksa özel bankalara mı yatırırdınız?
Devlet bankaları
Özel bankalar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
şöyle düşün en fazla kullanılan bankalar veen büyük bankalar
ziraat, halkbank devlet bankası
yapıkredi koça ait
akbank bilmiyorum ama bu en büyük bankaların 5 i arasında girer faiz olayına bakma gider şeker banka yatırdın diyelimki fazi en yüksek orası verdi ve bir an 100 bin çekmek istedin veremeyebilir ya merkeze gönderir ya da vermez çünkü şeker bank yani ne kadar büyük ki :D ama ziraat halk bak akban filan gitsen hemne hemen her şubesi verir 100 bin eğer maaş günlerine denk gelmez isen
Evet haklısın, sağ ol.
👍🏻👍🏻👍🏻
yüklü miktar olursa onlar zaten sıraya girer seni bulur merak etme :D en kıyağını seçersin aralarından.
Yüksek faiz veren aktifbank ama ona da güvenemedim. Benim için önemli olan güvenilir olması.
Devlet garantisine girebilmesi için her 100binı başka bankaya yatırırdım.
Mantıklı. 👍🏻
Cevap
7Cevap
Hisseleri yabancılara ait bir özel bankaya veya iyi bir faiz oranı verilmesi halinde direk İş Bankasına yatırırım
Devlet Batana kadar birisi digeri başındaki adam sence hangisi daha mantıklı :D
Altına yatırım bankaya yatirinca kesinti yapıyorlar namissizlar
Devlet baba
Devlet.
Ayakkabı kutusu...
Devlet.
özele asla güvenmem
hic denemedım :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar