Atatürk ün gençliği emanet ettiği gençlik neden bu halde?

Ben bir ortaokulda öğretmenim ve 8. Sinif ogrencileri inanilmaz saygisiz 19 mayis programı oldu okulda 8. Sinif öğrencileri sırada rahat durmuyorlar saygi duruşunda birbirini itip kaktırıyolar gülüyorlar ağızlarında sakız ellerinde çekirdek çekirdek kabuğunu birbirne fırlatmalar oturmalar 40dk ayakta duramiyolar oturuyolar kalt diyoruz yine ayni 5dk sonra ve bunu sadece 8 ler yapıyordu cidden bu gençlerin halleri ne
Atatürk ün gençliği emanet ettiği gençlik neden bu halde?
Cevapla