Sizce Türkiyeyi aşağıya çeken yönetilme şekli mi yoksa coğrafi konumu mu?

Bence yönetilme şekli çünkü bir iktidar başarısız olursa her konuda bu doğrudan ülkeyi de etkiliyor zaten özellikle de bu iktidar 23 yıldır başarılı değilse eğer sebebinin coğrafi konum olmadığı çok net belli yani

Sizce Türkiyeyi aşağıya çeken yönetilme şekli mi yoksa coğrafi konumu mu?
Cevapla