• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Gündem

Sizce ülkemizde erkekler kadar kadınların da askerlik yapma hakkı var mıdır böyle bir durum olsa sizce nasıl olurdu ülkemizde?

kitapsever122
kitapsever122 Takip Et
Xper 5 Yaş: 32
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
14
Yapay Zekaya Sor
Sizce ülkemizde erkekler kadar kadınların da askerlik yapma hakkı var mıdır böyle bir durum olsa sizce nasıl olurdu ülkemizde?
Sizce ülkemizde erkekler kadar kadınların da askerlik yapma hakkı var mıdır böyle bir durum olsa sizce nasıl olurdu ülkemizde?
Cevapla
Erkek Soruları Kadın Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Blue-world
    Blue-world Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Er/Erbaş ya da Çavuş özelinde konuşacak olursak, eskisi gibi gerçek manada askerlik yapılmıyor ki.

    Ben Hava Kuvvetleri'nde yaptım, öyle yerde yat, sürün, belirli bir sayıda şınav çek filan hiç olmadı. Sadece 6 ayda silah tutmayı öğrendik, uygun adım marş yürümeyi öğrendik ve de iki kez atışa gittik piyade tüfekleriyle o kadar.

    Fakat bu kadınların askerlik yapması konusunda yine de çekimserim.

    1
    2 Yorumla
    • kitapsever122
      kitapsever122
      1 yıl

      Neden peki?

      Yorumla
    • Blue-world
      Blue-world
      1 yıl

      Şöyle ki; kara kuvvetlerine belirli bir derecede rütbe ile giden kadınların fiziki çevre şartlarına hemen uyum sağlayamayacağını düşünüyorum.
      Ayrıca kadınların ülkeye askeri hizmetten çok sağlık sosyal eğitim gibi sosyal hizmet alanlarında istihdam edilmesi taraftarıyım.

      Fakat eşitlik ilkesi gereği kadınlar da askerlik yapabilir özellikle Hava ve Deniz kıvvetlerinde rahatlıkla bu koşullarda yapabilirler.

      O yüzden çekimserim

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Bayrak_sevdalisi
    Bayrak_sevdalisi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 57 , eic 102%
    1 yıl

    Askerlik bu millette şerefli bir nöbettir, lakin her vazife her fıtrata verilmez. Kadın bizim medeniyetimizde mukaddestir; o aileyi, nesli, iffet ve vakarını temsil eder. Ona zorla askerlik yüklemek, yaratılışına aykırıdır. Bizde erkek cephede, kadın ocakta dua eder. Kadını postalla değil, vakar ve iffetle görmek bizim inancımızdır. Her eşitlik adalet değildir; kadını asliyetinden koparmak da bir zulümdür.

    2
    8 Yorumla
    • kitapsever122
      kitapsever122
      1 yıl

      Haklısınız ama neden Türk erkekleri para verip askere gitmiyor

      Yorumla
    • Bayrak_sevdalisi
      Bayrak_sevdalisi
      1 yıl

      Bedel ödeyen serdar değilse dahi, niyeti vatan ise makbuldür. Lakin Türk eri fırsatçı değil, fedakârdır. Askerlik satılık değil, şereftir.

      Yorumla
    • kitapsever122
      kitapsever122
      1 yıl

      Kurtuluş savaşında kadınlarda savaşmıştir ki geçmişi de unutmamak gerek

      Yorumla
    • Bayrak_sevdalisi
      Bayrak_sevdalisi
      1 yıl

      Eyvallah, lâkin o kadınlar, bugün eşitlik diye narâ atanlardan değil; o kadınlar analık şuuruyla, iman vecdiyle cepheye koşan fedâkârlardır. Ellerine tüfek değil, yürek almışlardır. Bugünkü gibi değil, vakar ve iffet içinde, mecburiyet hâsıl olunca nöbet tutmuşlardır.
      Yani kadın savaşmadı demiyoruz; fakat onlar nefsin değil, milletin hatırına yürüdü. Mesele budur.

      Yorumla
    • Anonim2y2y2y
      Anonim2y2y2y
      1 yıl

      Yapmak isteyen yapar. Bu ülkede şehit olmuş kadin polis askerlerimizde var

      Yorumla
    • Bayrak_sevdalisi
      Bayrak_sevdalisi
      1 yıl

      @Anonim2y2y2y Eyvallah, o hanım şehitlerimize bin rahmet, onlar istisna değil, istiklal timsalidir. Lâkin sen her istisnayı kaideye çevirirsen, nizam kalmaz. Yiğitlik istemekle değil, fıtrata riayetle olur. Herkesin vazifesi ayrıdır; millet böyle ayakta durur.

      Yorumla
    • Anonim2y2y2y
      Anonim2y2y2y
      1 yıl

      Çinde kadınlar yapıyor savaşa hazırlanıyor o kadar nüfus olmalarına rağmen nizamla alakası yok.

      Yorumla
    • Bayrak_sevdalisi
      Bayrak_sevdalisi
      1 yıl

      @Anonim2y2y2y

      Eyvallah doğrudur, Zât-ı âlinin dediği Çin, millet değil, kalabalıktır Onlar nizamı nümarayla kurar, biz ise imanla Kadını kışlaya sokmakla medenî olunmaz; kadın izzetle yaşarsa millet yükselir. Onlar karı-koca değil, iş gücü yetiştirir; bizde aile bir mukaddes nizamdır. Çin’le bizi kıyaslamak, cevheri tenekeyle yarıştırmaktır. Bizim yolumuz Abdülhamid’in, Nene Hatun’un, Mustafa Kemal’in izidir; rûhu olan millet sırf taklitle değil, adaletle yürür

      Yorumla
  • Kâl-Ell
    Kâl-Ell Takip Et
    Master Yaş: 29
    1 yıl
    Gündem konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Hayır yoktur. Ülkede erkekler için de zorunlu kılınmaması gerekiyor. Eskiden süre gelmiş bir adet yüzünden askerlik ile alakası olmayan bir çok insan işini gücünü bırakıp gitmek zorunda kalıyor. Kişi için vakit, devlet için para kaybından başka hiç bir şey değil. Askerlik sisteminin artık profesyonel paralı askerliğe geçmesi gerekiyor. Gelişmiş ülkelerin hiç birinde zorunlu askerlik yoktur.

    0
    1 Yorumla
    • Kâl-Ell
      Kâl-Ell
      1 yıl

      Ayrıca yıl oldu 2025. Artık şu mevzuyu bir öğrenin. Bedelli askerlik yapan kişi 6 ay yapan kişiye kıyasla devlete daha fazla fayda sağlamış oluyor. Çünkü devletin kasasına para girmesini sağlıyor, öteki 5 ay da çalışarak vergisini ödeyerek 6 ay yapan kişiye kıyasla daha çok verim veriyor. 6 ay askerlik yapan birisinin orada geçirdiği her gün devlet kasasına zarar. Kıyafeti, yemeği, kumaşı vs. Adam çalışıp vergi ödeyemedigi gibi az da olsa askerlik maaşı alıyor. Bu işin kuralı basittir. Parası olan öder olmayan gider.

      Yorumla
  • BirBeyefendii
    BirBeyefendii Takip Et
    Xper 3 Yaş: 22
    1 yıl

    bence yok, yani erkekler kadar hakkı yok ve olmamalı da. Bir kere kadınların fıtratı buna müsait değil. Fiziksel zorluk, savaşmak, mücadele etmek, soğukta kalmak vs vs Bunlar kadının fıtratında olmayan ve onu erkekten daha fazla yıpratacak şeyler. 100 kadından bir iki tanesi buna dayanabilecektir belki fakat bu kaideyi bozmaz. Bu kadınlar askerlik yapsın isterse fakat öncelik erkeğin olmalı

    0
    2 Yorumla
    • kitapsever122
      kitapsever122
      1 yıl

      Fıtratı yok ama asker veya polis olan birçok kadın yok Ataerkillik aklından çıkın rica ediyorum

      Yorumla
    • BirBeyefendii
      BirBeyefendii
      1 yıl

      dediğim gibi yapabilirler fakat öncelik erkeklerin. Her kadın da yapamaz, belki her erkekte yapamaz ama oran olarak kadına göre çok daha azdır yapamayacak erkekler. Askerlik yapmak güç göstergesi değil, her konuda erkekler ile kendilerini kıyaslamaları kadınları gülünç duruma düşürüyor. Erkek kendi sorumluluğunu yapsın, kadın kendi sorumluluğunu yapsın

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Baharizma
Baharizma Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Fotoğraf gerçekten güçlü bir mesaj veriyor! Türkiye’de kadınların da askerlik yapma hakkı olmalı bence, hem eşitlik duygusu güçlenir hem de toplumsal cinsiyet rolleriyle ilgili önyargılar azalır. Zorunlu değil, isteğe bağlı bir düzenleme olursa pek çok kadın tercih edebilir. Böyle bir ortamda, kadınların dayanışması ve gücü daha görünür olurdu. Peki, sen askerlik yapsaydın nasıl hissederdin, ister miydin? 😊

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

6

Cevap

16

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Gündem konusunda 26,6b cevap paylaştı.

    bence gerekli değil. erkekler yapar sadece

    0
    0 Yorumla
  • Gök-mavi
    Gök-mavi Takip Et
    Master Yaş: 37
    1 yıl
    Gündem konusunda 817 cevap paylaştı.

    Bi orası kaldı boklamadığınız kutsal bir yer askerlik türk kadınları nın yapacağı bir yer değil

    1
    1 Yorumla
    • kitapsever122
      kitapsever122
      1 yıl

      Askerlik yaptığınız mi var be para veriyorsunuz ancak :D

      Yorumla
  • coollboyy__
    coollboyy__ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 96%
    1 yıl

    Öyle sözle söylendiği gibi kolay değil o sebeple ciddiyet ve samimiyet ister. Fiziken elverişli olmak yetmez. Aynı zamanda her bişeyi öyle yolda görsün diye değil layıkıyla yapmak gerekir

    0
    0 Yorumla
  • Eskiblablacı
    Eskiblablacı Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl
    Gündem konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Bence yapılmalı... yapmalıyız savaş çıkarsa en çok zararı görenler kadınlar ve çocuklar en azından savaş durumunda ne yapmaları gerektiği gerektiğinde silah kullanmayı öğrenmeleri gerekiyor

    0
    5 Yorumla
    • DedeSalih
      DedeSalih
      1 yıl

      Askerde silah kullanmayı öğretmezler. Robot olmayı öğretirler.

      Yorumla
    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      1 yıl

      Ya arkadaşım bırakın şu antimilitalist ayaklarını dinimiz savaş dolu hala ılık gtlu laflar... askerde silah atmayı ogretmezlermis yok ya daha neler

      Yorumla
    • DedeSalih
      DedeSalih
      1 yıl

      Yahu yaptın mı askerlikte konuşuyon. Öğretmiyorlar diyorsak öğretmiyorlar. Sorgusuz sualsiz verilen emri uygulayacak asker yetiştirirler, disiplini öğretirler.

      Yorumla
    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      1 yıl

      @DedeSalih bedelli askerlik mi anlatıyorsun

      Yorumla
    • DedeSalih
      DedeSalih
      1 yıl

      Acemiliğimi manisa komando eğitim tugayında yaptım. Çölk kalk mıntıka ve marş söyleyerek yağmur altında yürüyüş ile geçti. Acemilik bitmeden atış yaptırırlar her er için 10 mermi ama 5 tane attırırlar kalan 5 mermiyi komutanlar zevkine atar.
      Usta birliğini Kiliste yaptım suriye hudutta. Hani o haberlerde gördüğün sınır duvarının dibinde. Hergün mülteci kovalıyorduk omzunuzda şarjörü boş silah ile. Günde 12 saat tek başına mal mal duvara bakarak, yeri gelir mülteciler tarafından taşlanarak veyahut geri bölgeden laf atan OE'ler ile uğraşarak geçti o da. Öyle askerliği şey sanıyonuz herhalde evet bugün pazartesi meskul mahalde nasıl çatışılır onun eğitimini alacağız evet bugün salı atış eğitimi var çömelerek, yatarak ve hareket halinde atış yapmayı öğrenecez...

      Yorumla
  • DOBRAVEGUVENİLİR
    DOBRAVEGUVENİLİR Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 68%
    1 yıl

    Bu işin hukuki boyutu çok tartışmalı aslında. Ortada kullanılmak istenen bir hak varsa bu degerlendirilmeli.

    0
    0 Yorumla
  • Dürümcümusti2013
    Dürümcümusti2013 Takip Et
    Yoda Yaş: 19 , eic 100%
    1 yıl

    Ben f16 ve helikopter sürmelerine razıyım ön cepheyede sürmezler ve sürülmemeli canları çok yanar dayanamayız

    0
    0 Yorumla
  • _ѵɑӀҽղԵíղ0_
    _ѵɑӀҽղԵíղ0_ Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    1 yıl
    Gündem konusunda 310 cevap paylaştı.

    Özel hareketçılar görseldeki zaten de normal askerlikte silah tutmasını bilmeyen hemcinsim varken bunu düşünemiyorum. 🤣

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Silahtan mermiden savaştan hazzetmem, ama gönüllülük getirilebilir ve isteyen kadın askerlik yapabilir, ayrıca erkeklerin yarattığı kaosun içine neden gireyim ben?

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Erkek yorumcular çok da güzel açıklamış, ağızlarına sağlık. Asker ocağı öyle manikürümü yapayım ojemi, rujumu süreyim, saçımı maşa yapayım, karşı tarafın erkek askerine süslü görüneyim diyeceğiniz yer değildir. Bu konuda erkekler ne diyorsa o doğrudur.

      Yorumla
    • kitapsever122
      kitapsever122
      1 yıl

      Valla israil gibi ülkelerde çokta iyi yapıyorlar amacım İsraili desteklemek asla değil sevmiyorum o milleti ama yapan yapıyor demek ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Tatlım biz israille aynı kulvarda değiliz, sadece askerlik konusunda değil her konuda israil gibi olabilmek için 40 fırın ekmek yememiz lazım, o da biraz zor.

      Yorumla
    • kitapsever122
      kitapsever122
      1 yıl

      Yaparız tatlım sen kimin tarafindasin Ataerkil kafa yapısından çık istersen kadınsın sen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Umurumda bile değil, kendimi israil kadını gibi güçlü ve savaşçı ruhlu hissetmiyorum, askerlik yapmak isteyen kadın gönüllü olarak yapabilir, hatta milliyetçi kadınlara askerlik yapmak zorunlu olmalı. Diğer kadınlar ise gönüllü olarak askerlik yapabilmeli.

      Yorumla
    • kitapsever122
      kitapsever122
      1 yıl

      Sen öyle değilsin diye herkes öyle olmak zorunda değil hem şehit olan birçok kadın askerlerimizde var herkes sizler gibi değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Tamam işte olabilir, herkes bir değil, ben savaş insanı değilim ama olanlar elbette ki vardır ve saygı duyuyorum, işte bu yüzden kadınlar gönüllü olarak isteyerek askere gidebilir, hepsi değil.

      Yorumla
  • Titizzz
    Titizzz Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    Erkekler askerlik yapar kadinlar askerlikde meslek edinir onda bile bizden iyisiniz

    0
    0 Yorumla
  • SonMohikan71
    SonMohikan71 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl
    Gündem konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Bunlar ne tatlı ne şekerler böyle tabiki hakkı var zaten yapanlarda var yani

    0
    0 Yorumla
  • emrdghh
    emrdghh Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Yapmanıza engel olan bir şey yok sizi tutan yok yapın

    0
    0 Yorumla
  • kurumeyvecanavarı
    kurumeyvecanavarı Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 99%
    1 yıl
    Gündem konusunda 665 cevap paylaştı.

    Askerlik saçma derecede uzun sürüyor, gereksiz bence.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Kadınlar olarak bizimde gitmemiz gerekiyor. Kadın ve Erkekler eşit haklara sahip olmalıdır kesinlikle.

    0
    0 Yorumla
  • Byrdvanmyk
    Byrdvanmyk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    1 yıl

    Hak derken
    Devlet zorunlu tutmalı kadın erkek ayrımcılığı var.
    Kötülediğiniz israil de kadınlar zorunlu adkerlik yapıyor

    0
    0 Yorumla
  • gecemm1817
    gecemm1817 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22
    1 yıl

    Çok havalı olurduk kızlar hee

    2
    1 Yorumla
    • kitapsever122
      kitapsever122
      1 yıl

      Bence de

      Yorumla
  • SorryImnotreadyyet
    SorryImnotreadyyet Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl
    Gündem konusunda 406 cevap paylaştı.

    Kadınlarda isteğe göre askere gidebilmeli bence

    0
    0 Yorumla
  • DedeSalih
    DedeSalih Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl
    Gündem konusunda 787 cevap paylaştı.

    Pembe Bereliler diyorsun ha.

    0
    0 Yorumla
  • merru
    merru Takip Et
    Guru Yaş: 34
    1 yıl

    Tabii ki olmalı

    0
    0 Yorumla
  • yükselenakrep
    yükselenakrep Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    saçmalık

    0
    0 Yorumla
  • haşinama
    haşinama Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 99%
    1 yıl

    Güzel olurdu

    0
    0 Yorumla
  • Bosvergitsin2
    Bosvergitsin2 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Olsun yw

    0
    0 Yorumla
  • falcaata47
    falcaata47 Takip Et
    Master Yaş: 34
    1 yıl

    Güzel olabilirdi

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(7)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Sizce ülkemizde erkekler kadar kadınların da askerlik yapma hakkı var mıdır böyle bir durum olsa sizce nasıl olurdu ülkemizde?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kadınlara da askerlik zorunlu olsaydı sizce yapabilir miydik? 40 cevap verildi
Kadınlara zorunlu askerlik gelse, ortalık nasıl olurdu sizce? 70 cevap verildi
Kadın ve erkek eşitse, kadınlar da askere gitmeli mi? 92 cevap verildi
Kadın erkek eşitse kadınlar da askere gitmeli mi? 15 cevap verildi
Kadınlara da zorunlu askerlik getirilmeli mi? 5 cevap verildi
Askerlik hizmeti, kadınlarıda zorunlu uygulansa ne olurdu? 21 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Izgara kalamar mı ızgara ahtapot mu?
  • Modern biri misin, klasik mi?
  • Hadi gelin kalbinizdeki sizi seviyor mu sevmiyor mu söyleyeyim?
  • Eğer yeterince servetiniz olsaydı?
  • Aile ilişkileriniz nasıl?
  • Cep telefonu aramalarınız ne zamanlar yoğun olur?
  • Sizi sevmeyeni sever misiniz?
  • Karşılıksız aşk mı, yarım kalmış aşk mı?
  • İlk buluşmada hangi konu açılırsa çileden çıkarsın?
  • Aura eşittir ne senin için?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨