Kardeşim 23 yaşında ve akıl sağlığı bozuk olduğuna eminim, devletin hangi birimine başvurmamız gerekiyot?

dün birine sapıkca mesajlar atmış, neden yaptın diyoruz ben yapmadımki felan diyor.

Kendi kendine konuşuyor

agresif, sinirli vs.

akıl dışı çokca şeyler söylüyor.

Biz ne yapacağız arkadaşlar? Devletin bunun gibileri bakıp beslediği bir kurumu, yurdu felan var mı?

Kardeşim 23 yaşında ve akıl sağlığı bozuk olduğuna eminim, devletin hangi birimine başvurmamız gerekiyot?
Cevapla