Günaydınnn, sabahın köründe kalktım. Güne puanım 0. Siz güne kaç puan verirsiniz?

Günaydınnn, sabahın köründe kalktım. Güne puanım 0. Siz güne kaç puan verirsiniz?

Beni de hasta yaptı işte. Bugün gittim hastaneye bir iğne vurdurdum ilaç aldım onları kullanınca biraz iyi geldi. Dün geceye göre şu an daha iyiyim yani. Hayat bu işte her şeyi yaptırıyor.
Onu yazmadı iburamin yazdı doktor. Ben onu istedim aslında. Dün gece de antibiyotik içtim ben de vardı bir tane. Ona da devam et dedi
İnşallah
Yeni uyandım sayılır ama hep ayığım...
Subliminal şeytanlara karşı elim açık hep benim! Kumardan böyle zevk almak lazım 👽😂
Allah'ın insanı çarpma gibi bir huyu yoktur ve hiç bir insanın zarar görmesini veya kötü olmasını istemediği gibi kabullenemez.
Her insan kendi ellerini kullanarak çarpılır ya da zehirli fikirler sonucu yanlış rota izlemekten çarpılır!
Bunun sorumlusu asla ALLAH değildir. Öyle ezbere konuşmak marifet sanıyorsunuz ve daha ALLAH nedir onu da bilmiyorsunuz...
Ay ile at, hayat. Aş ile yaş aşmak ile yaşam. 29 yaşımdayken yatmaktan yorulmazdım. Şimdi yatmaktan bile yoruluyorum. Hayat daha size bir şey yapmamış.
Bende aynı hep 7 de kalkıyorım😀
Cevap
14Cevap
günaydın bana zaten yapacağını yaptı hayat yapmaya da devam ediyor acımadan
Anlatmak istersen buradayım
Teşekkürler abla 🌸🙏
💕🌸
Öp beni Aşkom😘😂 erken kalkmayı severim ben
Muck 💋
6.51 de kalktım aşko sana göre o nasıl bi saat sayılır onu kestiremeyeceğim ahajaj
Ben de uyandım tekrar uyudum sjsjs
Günaydın 😀
Yok. Gelmem öpme günaydın.. ilk iş sabah erken uyanıp işe gitmek ama öncesinde telefonda bakıyoruz deprem durumları nasıl diye Marmaradan Ege'ye doğru kayıyor
Güno bugün cok islerim var o yüzden 7 diyorum zaten uyumayi seven birisi degilim
Bu sabaha uyanamayan da vardır.. şükür bu günümüze.
Çalışma aşkı diyorum ve güne 4 veriyorum 😂
Sabahın körü dediğin 9
Ayy kıyamam tamam o zaman ☺️
Bizi şirkete gönderir 😎
Teşekkür ederim sana da 😎
Erken kalkar yol alır
Beni de sabahın köründe uyandırır 😂
Beni de her gün uyandırıyor
Ben sabah uyuduğum için sabah kalkmadım haliyle 😅
Yapıyor zaten yapacağını
Bizede aynısını yapıyor
Beni komutan gibi asker uyandirtiyor
kavem bitmiş benimde😪
5te kalktim namaza
Puan vermek istemiyorum
Sabahın körü 10 mu
Benim işim gücüm yok 6-6.5 gibi kalktım skksks
Yani ya katılıyorum
Kendi adına konuş ben istediğim saate kalkiyorum
aman tanrım didim
Günaydın kuzum
Keske hic uyanmasam
Bana bişi yapmiyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?