Gündem İstanbul 'dayim. Eve girmek istemiyorum. disarida bir hastanenin acilinde kalmak mantikli mi? Kizlarsormazartik Takip Et Xper 6 Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Aciller giris katta olur. Evim 3. Katta İstanbul 'dayim. Eve girmek istemiyorum. disarida bir hastanenin acilinde kalmak mantikli mi? Cevapla Hasta Soruları Beğen Paylaş Takip Et
thekarsxx Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl İstanbul'da okullarin bahçeleri, spor salonları ve camileri açtılar 0 2 Yorumla Kizlarsormazartik 1 yıl Okullarin sadece bahcesi mi acik, ici de acik mi acaba Yorumla thekarsxx 1 yıl Onu bilmiyorum tam olarak Yorumla
Zevksizhayat Takip Et Master Yaş: 32 , eic 60% 1 yıl Geçmiş olsun neden girmek istemiyorsunuz panik yapmayın bence 0 6 Yorumla Kizlarsormazartik 1 yıl Deprem yuzunden Yorumla Zevksizhayat 1 yıl Eşiniz veya aileniz varsa eğer yanınızda sarılıp sakin olmayı deneyin. Çok kötü bir deprem deneyimi yaşadık çok sallandık korkularınızı anlıyorum. Yorumla Kizlarsormazartik 1 yıl Yalnizim Yorumla Zevksizhayat 1 yıl Hastane acili değil de ilçe merkezlerinde insanlar toplanıp çadır kurup belediyenin yemek verdiği alanlar var hangi ilçedesiniz Yorumla Kizlarsormazartik 1 yıl Kucukcekmece ilcesindeyim Yorumla Zevksizhayat 1 yıl Halkalıda Sabahhattin zaimin karşısındaki alanda toplanma alanı olacaktı eğer korkuyorsanız oraya isterseniz bir bakın baya yakın oturuyoruz. Yorumla
aşkoşunuz_ Takip Et Xper 6 Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl Ya devlet okulları camileri açtı git oralarda kal 0 4 Yorumla Kizlarsormazartik 1 yıl Okullar acik midir Yorumla aşkoşunuz_ 1 yıl Evet açıkmış Yorumla Kizlarsormazartik 1 yıl Bahcesi mi acik sadece yoksa ici de mi Yorumla aşkoşunuz_ 1 yıl Tabiki de içi de açık diye duydum ben Yorumla
ax2akrep Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% 1 yıl abartmıyoe musun? 0 4 Yorumla Kizlarsormazartik 1 yıl Ya olursa yine Yorumla ax2akrep 1 yıl ayrıca yalnız mı yaşıyorsun Yorumla ax2akrep 1 yıl korkma hiçbir şey olmaz yok mu bir arkadaşın evde yalnız mı yaşıyorsun Yorumla Kizlarsormazartik 1 yıl Yalnizim :( Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
İstanbul'da okullarin bahçeleri, spor salonları ve camileri açtılar
Okullarin sadece bahcesi mi acik, ici de acik mi acaba
Onu bilmiyorum tam olarak
Geçmiş olsun neden girmek istemiyorsunuz panik yapmayın bence
Deprem yuzunden
Eşiniz veya aileniz varsa eğer yanınızda sarılıp sakin olmayı deneyin. Çok kötü bir deprem deneyimi yaşadık çok sallandık korkularınızı anlıyorum.
Yalnizim
Hastane acili değil de ilçe merkezlerinde insanlar toplanıp çadır kurup belediyenin yemek verdiği alanlar var hangi ilçedesiniz
Kucukcekmece ilcesindeyim
Halkalıda Sabahhattin zaimin karşısındaki alanda toplanma alanı olacaktı eğer korkuyorsanız oraya isterseniz bir bakın baya yakın oturuyoruz.
Ya devlet okulları camileri açtı git oralarda kal
Okullar acik midir
Evet açıkmış
Bahcesi mi acik sadece yoksa ici de mi
Tabiki de içi de açık diye duydum ben
Eve bir bir şey olmaz
Nerdesinki semt olarak
abartmıyoe musun?
Ya olursa yine
ayrıca yalnız mı yaşıyorsun
korkma hiçbir şey olmaz yok mu bir arkadaşın evde yalnız mı yaşıyorsun
Yalnizim :(
Neresinde oturuyorsun
Ev eski mi
Mantıklı güvenlidir