BERKAY GEZGİN ve arkadaşlarını imza standında gördüm ve onlara bir poşet abur cubur aldım. Destek destektir değil mi arkadaşlar?

BERKAY GEZGİN ve arkadaşlarını imza standında gördüm ve onlara bir poşet abur cubur aldım. Destek destektir değil mi arkadaşlar?

Bu gençler herşeyin en iyisine layık. Ama ilginç olan şu. Markette kasadaki görevli kıza Berkay ve arkadaşları buraya gelmiş, onlara alıyorum dedim. Kız "ben siyasetle ilgilenmiyorum, onu tanımıyorum" demez mi.

Bir insan nasıl bu kadar kopuk bir hayat yaşar ya. Ülkede son 1 ayda kıyamet kopuyor. Ama bazıları bildiğin ot.

Berkay ile biraz sohbet ettik. Karizması ve aurasi yüksek, boylu poslu bir delikanlı. Eminim ki ileride çok iyi yerlere gelecek.

BERKAY GEZGİN ve arkadaşlarını imza standında gördüm ve onlara bir poşet abur cubur aldım. Destek destektir değil mi arkadaşlar?
BERKAY GEZGİN ve arkadaşlarını imza standında gördüm ve onlara bir poşet abur cubur aldım. Destek destektir değil mi arkadaşlar?
Cevapla