Sizce de sırf farklı mezhepten diye birine nefret duymak insanların yaptığı en aptalca şey değil mi?

Var insanların böyle aptalliklari... aynı dine inanıyorsun ama ibadetini farklı yapıyorsun diye adam ölsün yok olsun falan istiyorsun... Ortadoğu'daki sorunların temel kaynağı bu... bizde de 80lerde çok can yaktı... insan iki dakika dusunebilse fark eder gibi

Sizce de sırf farklı mezhepten diye birine nefret duymak insanların yaptığı en aptalca şey değil mi?
Cevapla