Ekrem İmamoğlu’nun gözaltına alınması, bu iktidarın adalet kavramını nasıl yok ettiğinin en bariz göstergesi. Artık ülkede hukuk yok, sadece iktidarın talimatlarını yerine getiren bir yargı düzeni var. Demokrasi, adalet, eşitlik gibi kavramlar yalnızca birer söylemden ibaret hale geldi. Bu iktidar, farklı düşünen herkesi susturma peşinde ve bunu yaparken yargıyı tamamen bir sopa olarak kullanıyor. İnsanlar artık adalete değil, kimin işine yarayacağına göre verilen kararlara inanıyor. Bu düzende hukuk sadece iktidarın elindeki bir araç, ve bunu her seferinde pervasızca kanıtlıyorlar. Daha ne kadar sürecek bu hukuksuzluk, daha ne kadar görmezden geleceğiz? Sandığa git, oyuna sahip çık ve bu düzeni değiştirmek için elinden geleni yap...
Ekrem İmamoğlu’nun gözaltına alınmasının ardından bu olayın siyasi etkileri ne olacak?
Ekrem İmamoğlu gözaltına alındığını duyunca çok üzüldüm. Hak etmediği suçlamalara rağmen boyun eğmedi, dimdik 100 çevik kuvvet tarafından karakola götürüldü. AKP yine bir masa oyunu oynadı, Ekrem İmamoğlu tuzağa düşüp yenildi. Sahur'da kameralar karşısında kravatını takarken canlı yayın yapmıştı, şimdi 3 gündür Vatan karakolunda gözaltında bekletiliyor. Ülkede adalet yok hâlâ CHP'yi suçlayacak bahaneler arıyorlar. Artık hiçbir şeye şaşırmadım, şaşırmayacağım.
Hepsi de aynı al birini vur ötekine ee bu toplum bozuk olursa ne olacak türk toplumu bunu hakediyor Allahın gazabı büyüktür hemen olmaz yavaş yavaş olur bu toplum kendini düzeltmedigi sürece hic bir sey düzelmez Allah toplum nasil yasiyorsa başlarına öylelerini gönderir sen Allaha karşı gelirsen şeriata yok laiklige kafirlige var dersen Allah beni yarattiysa yaratti bana karisamaz dersen haram günah icinde yasarsan basina her turlu felaket gelir öldügün zamands kafir olarak ölürsün yaşarken cehennemini hazirlarsan öldügün zaman cehennemin hazır olur Laiklik mi alın size Laiklik Kafirlik mi alın sıze Kafirlik Özgürlük mü alın size Özgürlük bu millet ne ediyorsa kendi ediyor bu millet böyle devam ettikce bastakiler daha beter olacak kim gelirse gelsin kim olursa olsun farketmiyor bu toplum herseyi hakediyor şu Türkiye de yasanmaz Avrupaya gidecem diyenlerin sonu daha beter olacak Avrupanin ve digerlerinin sonlari cok kötü su anda iyiler iyi gorunuyorlar bu beyinsizler hic ölmeyecekmis gibi yasiyorlar yemek yemek icmek araba ev para bu zannediyorlar ama sonlarinin ne olcagini bilmiyorlar eee ne dedim kendi cehennemini kendin hazirlarsin neyse bu toplum iyi gunleri yasiyor daha beter gunlere gelecekler ve bunu bu toplum el birligi ile kendileri yapti baskalari degil farketmiyor zaten günah keçisi bulunurda olanlardan kacamazsin zaten yaptiklarinin bedelini ödüyorsun hesabini veriyorsun agir sekilde
Şu anda AKP'nin kitlesi üretilmiş sahtecilik ile bunun gururunu ve onurunu hastalıklı bir orgazm etkisiyle yaşarken bir şeyi bilmiyorlar. O da aslında hepimizin hakkına el konulduğu! Gözaltı kararı sonrası AKTROL ordusu ve tüm AKP mekanizması aynı şeyi zırvalıyor. İMAMOĞLU ÇIKSIN AMA ANAYASADA 101'NCİ MADDE DEĞİŞSİN. Peki nedir 101 nolu madde? "Yüksek öğrenim şartı ve iki defa Cumhurbaşkanı seçilme şartı kalksın" Yıllardır bunun hayalini kurduklarını zaten bal gibi iyi biliyoruz. Ve fark ettiniz mi? Şahıs eki, tüm olup bitenleri sessizce sarayının altın varaklı tahtından izliyor. Kafasını dışarı çıkarıp konuşmadı. Çıksa da neler diyeceği az çok belli. Fakat bu olay, bundan önceki olaylar gibi sineye çekilir ve sıcaklığını yitirirse emin olun yıllardır uyardığımız en kötü senaryo artık bir adım uzağımızda duracak ve bizi yutacak!
Evet, bu habere çok üzüldüm. Ekrem imamoğlunun seçimlerden dolayı göz altı süreci dört beş günü kapsayacağını düşünüyorum, Erdoğan saf dışı bırakmaya çalışıyor imamoğunu. Bu örgüt işi de işin bahanesi. Kendi yaptığı işbirliklerini millete yansıtır oldu. Asıl örgüt lideri de kendisi. Onun borusu ötmüyor mu bu ülkede? İşine geldiği şeyleri nasıl da gizlemesini biliyor. Düşünce özgürlüğü konusuna gelirsem ; fikirler kurşun işlemez. Elinden geleni ardına koymasın adalet ⚖ bir gün bizden yana olacak.
Bu tür olaylar, toplumun adalet duygusunu derinden etkiliyor ve demokratik değerlere olan güveni sarsıyor. Gözaltıların siyasi bir zeminde yapılma ihtimali, gerilimleri daha da artırıyor. Ancak unutmamak gerekir ki, değişim için toplumsal bilinç şart. Sandığa gitmek, ifade özgürlüğüne sahip çıkmak ve hukuka bağlılık talep etmek hepimizin sorumluluğu. Senin bu konuda düşüncelerin neler?
Bu haber beni inanılmaz yıprattı muhalefet partisi liderine bunu yapan hükümet biz şuradan vatandaşa neler yapmaz neler hukumetndiyorum çünkü yargı tamamiyle ellerinde bütün kamu kuruluşları da feto'dan boşalan yerlere kendi adamları ile doldurdu herşeyi istedikleri gibi yönlendiriyorlar CHP li belediyelere gelir ıdaresi icra koyarken AKP li belediyeleri heyet geçiyor yazık canım ülkem d'Or yanından sarılmış
Sadece İmamoğlu mu. Adam tehlike olarak gördüğü kendisini eleştiren herkese göz dağı veriyor. Nazi zamanını biraz aratirmis herkes işin nereye gittiğini çok iyi anlar.
İstanbul'u ele geçirme savaşı ve Cumhurbaşkanlık koltuk sevdası için her şeyi yaparlar.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Mansun Yavaş'a da yapılacak aynısı. Sayın Erdoğan kendine rakip gören kim varsa alıyor mevkisinden. Diyecek bir şey bulamıyorum. Tek adam olmak için yapıyorlar...
Allah Allah cal cirp milletin parasini ye Ifsa oluncada agla halk yemiyor bu numaralari ortada bir hukuksuzluk yok İstanbul halkinin paralari. Calinmis