Güçlü Türkiye, vatan millet Sakarya edebiyatı, mehter marşı ile çizilen o saçma imaj, birçok başarısızlığı başarı olarak düşünen kafa yapısı ile erkeklerin zaten ne halt olup desteklediklerini çözmek kolay. Fakat bir kadın, nasıl ve neden AKP'yi destekliyor? Kadınları bir "mal" olarak gören anlayışlarını her fırsatta savunan, kadına yönelik hakları kısıtlayan ve buna dünden hevesli olan, nice istismarcıyı, tacizciyi, tecavüzcüyü ve katili iyi halden salan, salmak isteyen ve cesaretlendiren, kadın cinayetlerini önlemek adına olan yasayı ve anlaşmayı bile imzalamayan bir partiyi cidden bir kadın nasıl kabullenebiliyor?
Erkekler bir yana bir kadın neden AKP'yi destekliyor?
Bir kız olarak söylüyorum bunu. En büyük sebebi terör onlara göre Erdoğan gitse ülke bolunecek 😁 yani bu biraz diğer Cumhurbaskani kaynaklı 28 Şubat olayları falan bundan kayankli bence
Hayır kendi cevremden diyorum biliyorum yani benim çevrem bundan verdi sosyal medyada çoğu kişi bundan verdi diye biliyorum ama zaten biraz hile ile kazandı Erdoğan