İzmir körfezindeki deniz kirliliğin sebebi olarak İzsu'ya 8 milyon lira ceza kesilmiş, ilk duyunca bir sevindim fakat benim su faturam 1200den aşağı gelmiyor bu cezayı bize ödetir mi bu izsu🙄
Sular sürekli kesik zaten bıktık ya.
İzmir körfezindeki deniz kirliliğin sebebi olarak İzsu'ya 8 milyon lira ceza kesilmiş, ilk duyunca bir sevindim fakat benim su faturam 1200den aşağı gelmiyor bu cezayı bize ödetir mi bu izsu🙄
Sular sürekli kesik zaten bıktık ya.
İzmir körfezi sadece temizliği belediyeye yüklemek kadar mantıksızlık olamaz. O kadar sanayiyi oraya yap o sanayinin atıklarını derslere boşalt, çevre bakanlığı olarak bu çevreyi kirletenleri denetleyip o şirketlere ceza kesme, yönetim olarak muhalif belediyeleri silkelen talimatıyla cezalar kesilmesi üzüm yeme değil bağcıyı dovmedir. Bunu ancak demokrasiye balta vurup muhalefetin yükselmesine engel olma cabalarıdır
Cevap
7Cevap
Sözde kesilen fatura ama ödenir mi bilemeyiz gadası
çıkarırlar evet
Suyu az kullan 1200 fatura ney sana okyanus dayanmaz
Bir sorun var ama çözemedim valla
Yoh
o kadar su faturasımı olur be ne yapıyon bostanmı suluyon
Ben de söyledim aynını 😄
Gelip baktılar komşu ile sayaçlar karışmış değiştirdiler şimdi daha fazla ödüyorum 😄
😄İzsunun 8 milyon borcunu tek başıma ödememi istiyorsun sanırım ahahs
Adamlar İzmir'i yonetemiyor ülke yönetmeye talipler.
Sanmıyorum.
Yaparlar
Keserler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?