Ben bir Türk olarak yunanlıların bizden daha akıllı insanlar olduğunu düşünüyorum siz?

Cidden öyle adamlar Bizans olarak burayı yönetice bıtane Ermeni bıtane Süryani bıtane Kürt buraya sokmadı onları doğuda tutuyordu gelenede sen burada ne geziyorsun diyordu 1453 den sonra Sırp Fâtih doğuda ne kadar gereksiz ırk varsa içimize doldurdu o yetmedi 1500 lerde çaldıran savaşı oldu yavuz selim sırf alevi diye Türkleri İran'a gönderdi yerine Irak'tan Kürtleri aldı bugün onun yüzünden bölücüler ile uğraşıyoruz ya da Ermeni tehciri onayladığı zaman kükürt tehciri de olmalıydı adamlar Ermenilerden ne farkı var yalan desen bunlarda ifita desen bunlarda Almanya'da Fransa'da pkli olmayan Kürt yok resmen hepsi TC bize zülüm ediyor diyor görende İsrail'in yaptığını yaptık sanıyor adam doğudan gelip Mersin'e Antep'e Adana'ya MARAŞ'a Kürdistan deme cürettimi buluyor ne kadar Seyit Rıza aşağı hain varsa tunç soyer İzmir'e almış heryere yerleştirmiş keşke Yunan gâlip gelseydi de ben bu rezilerş görmeseydim cidden çok üzülüyorum ya benim suçum ne ya adam hem doğuda özerklik alacak hemde burdamı yaşıcak bunlar Türkleri ne zannediyor 😡

Ben bir Türk olarak yunanlıların bizden daha akıllı insanlar olduğunu düşünüyorum siz?
Cevapla