bugün öğrenciler karne alırken yetişkinlere de bir sayfa bitik hayat belgesi hazırlamış. aşağıda notlar da mevcut :D hangisine kaç puan verirdiniz kendinize göre? diyete sadık kalma benim de 1. hem sevdiğin hem sevilmediğin 0 :D


bugün öğrenciler karne alırken yetişkinlere de bir sayfa bitik hayat belgesi hazırlamış. aşağıda notlar da mevcut :D hangisine kaç puan verirdiniz kendinize göre? diyete sadık kalma benim de 1. hem sevdiğin hem sevilmediğin 0 :D


Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
hepsi 5 benim. bu ışıltılı hayatı ben seçmedim
Spor kısmı benim başarım olan yer, diğerleri zaten aynı gibi. 😃
Bugün de intihar etmedim 5
Hepsine 1 veya 0 versem olmaz mı : ))
Aaaa pardon lüzümsuz şeylere parayı çarçur etmede üstüme tanımam, buna 5 üzerinden 10 veriyorum 😂
Hayat yorgunlugu derecesi olmali
Görseldeki soruların hepsinden sınıfta kalırım
benim hayat bitmiş :D
Kendimi hala arıyorum.
İlk baştaki ve sonuncusu hariç hepsi 🤣
Güzelmiş. Öğretmen misin?
takdir alamasam da teşekkür alırım :)
Yıpranan gençlik belgesi :d
Görseldeki temsili değil, direkt ben.. 😄
Takdir almam gerekecek o zaman skdjdjdj
Karne günlerinden nefret ederdim
Anılarım depreşti djdjsj
Verirler Bende isterim
Cok doğru bi belge olmus
full çektik mi kıral @zeusunoğlusu
Full +Full çektik kıraliçeeee🤣🤣 ragaa ragaa
fjdkxjld gidelim 💃🏻🕺🏻✨
⚡️⚡️
Çok zor sorular bunlar pas geçiyorum..
Bitkisel hayat belgesi olmalı 😂
erken boşalma notu yok.
Hahah tam benim karne
Benim bitik değil ya sevindim
Bilmek mi? Ölümü
Ben kaldım kardeş ben kaldım ahhaa
tuhaf olmuş
Bende alirim
1000
Herkes cok kaliteli