Cumhurbaşkanı Erdoğan, "2025 yılını Aile Yılı ilan ettik" demiş. Siz bu sene bir aile kurabilecek misiniz?

bu biraz da evlenmeyenlere ve evlenip çocukları olmayanlara sorum diyebilirim.

sizin için aile yılı olacak mı?

açıklama şöyle: "Kabine toplantımızda Aile, Ticaret ve Ulaştırma bakanlarımızın sunumlarını dinledik. Güçlü toplum ancak güçlü ailelerle mümkündür. Ancak bu konuda ciddi meydan okumalarla karşı karşıyayız. Küresel şer odaklarının teşvik ettiği cinsiyetsizleştirme politikaları herkesin malumudur. LGBT meselesi bugün ailenin varlığına yönelik en ciddi tehditlerin başında gelmektedir. 2023 yılında ülkemizdeki doğurganlık hızı 1,51 seviyesine gerilemiştir. Açıkça ifade etmek gerekirse bu durum alarm vericidir. Türkiye açısından varoluşsal bir tehdittir. Her fırsatta yaptığımız en az 3 çocuk çağrısının ne kadar önemli olduğunu böylece tekrar görmüş oluyoruz. Toplumun tüm kesimlerinde bir farkındalık oluşturmak amacıyla 2025 senesini aile yılı ilan etmeyi kararlaştırdık. Yıl boyunca Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığımız koordinasyonunda aile yapımızın korunması, güçlendirilmesi ve gelecek nesillere sağlam bir miras olarak aktarılması için kapsamlı çalışmalar yürüteceğiz."

Cumhurbaşkanı Erdoğan, 2025 yılını Aile Yılı ilan ettik demiş. Siz bu sene bir aile kurabilecek misiniz?
Cumhurbaşkanı Erdoğan, "2025 yılını Aile Yılı ilan ettik" demiş. Siz bu sene bir aile kurabilecek misiniz?
Cevapla