Hala bu yobazların bilimci, ilerlemeci, demokrat olduğunu düşünen kaldı mı?

Bu insanların kutsalı olan kuran-ı kerimi çiğneyen yobaz, ordu da yakasına Atatürk rozeti takmadığı için bazı teğmenlerin koğuşunu basıp teğmenleri darp edip ordudan ihraç ediliyor ve yobaz zihniyetinin partisinden olan Mansur Yavaş bu yobazlığı ödüllendirip buna maaş bağlıyor. Bu da İslama küfürler edip kuran-ı kerim çiğneyen video çekiyor. Bilimciyim, demokratım, özgürcüyüm diyen bu zihniyetin özgürlük anlayışı bu kadar işte kutsala küfür. Bunların hepsi despot
Hala bu yobazların bilimci, ilerlemeci, demokrat olduğunu düşünen kaldı mı?
Hala bu yobazların bilimci, ilerlemeci, demokrat olduğunu düşünen kaldı mı?
Cevapla