Cumhurbaşkanının evlilik konusundaki açıklaması hakkında ne düşünüyorsunuz?

cumhurbaşkanı açıklama yapmış erkekler kız beğenmiyor kızlar erkek beğenmiyor diye ve hiç kimse evlenmek istemiyor demiş. evlenmek istenmeme sebebi belli. fakat kimsenin kimseyi beğenmediği de doğru. evlilik muhabbeti döndüğü anda erkekler direkt olarak maddiyatı öne sürüyor. ama şunu diyen yok: o kadar sevdiğim bi kadın yok o yüzden evlenmiyorum, asıl gerçek bu. ha ben evlilik kurumunun gerçek anlamını bilmiyor da olabilirim. belki de olaya fazla romantik bakıyorum, bakıyor-dum. tc'deki hiçbir erkekle evlenilmez. bunun altına imzamı da atarım. sevgisiz bir toplumuz. bizden de bi cacık olmaz. buraya daha neler dökerim de...

bu konuda sizler neler düşünüyosunuz bakalım, beyler bayanlar?
Güncellemeler
1 yıl
ARKADAŞLAR, PARASIZLIKTAN BİRÇOK ŞEYİN YAPILAMADIĞINI ZATEN HEPİMİZ BİLİYORUZ. BUNDAN BAHSETMİYORUM. BİRAZ DA GERÇEK SEBEPLERİ KONUŞALIM. ERKEKLERİN GELDİĞİ SON HÂL MESELA?
Cumhurbaşkanının evlilik konusundaki açıklaması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla