oyle olmayanlari ayri tutuyorum tabii ama buna anlam veremiyorum, pkkya teror orgutu diyemeyen, selo demirtas'in "dediklerine gore" ona dusmanlik kuramayan (baska neyine gore dusman olunacaksa), selo savunmayi "fasist olmamakla" aciklayan insanlar neden mantar gibi türüyor sosyal medyada? kim populer olsa bir sure sonra mutlaka pkk/teror sevici sozler sarf etmis oluyor ya da halihazirda ediyor. jin jiyan azadi paylasiyorlar, ben neden kadin haklarini savunacagim bir protestoda apo ocalanin sozunu kullanayim ya bu adam baklava calmaktan mi cezaevinde Şu an? 'ocalana ozgurluk, pkk bir halk hareketidir' diyen seloya dusmanlik kuruyorum diye fasist mi oluyorum ben? teroriste sempati beslememek fasistlikse fasistim o zaman. bahsettigim kisi de belkıs tv yayincisi sude belkıs. unfollow
Güncellemeler
1 yıl
guncel
Sosyal medyada fenomen olan cogu kisi neden teror sempatizani cikiyor?
İnsanlar teröristliği, terör sempatizanlığını özgürlük, çağdaşlık olarak algılamaya başladı. 5 senedir Chp bu Jin Jin Azadi tayfasını pek bir pohpohladığı için birden türediler başımıza. %10 luk doğu kesiminin oyunu alabilmek için yapmadıkları şebeklik vermedikleri taviz çiğnemedikleri milli manevi duygular kalmadı bu iktidar ve anamuhalefetin.
aynen, selonun "pkk halk hareketidir" demesi dusunce ozgurluguymus ve bu adama laf soyleyince "fasist" oluyoruz gozlerinde 😁 adami zorla kurt dusmani yapicaklar ya
bizim tatlı su hümanist tatlı su feminist eşşeklerinde biraz kafa olsa içinde bulundukları durumun farkına varır, feminizm, hümanizm gibi zırvalıklar adı altında terör sempatizanlığı eylemler yapıyorlar, bizim eşeklerde sanki insanlığı, özgürlüğü savunuyormuş gibi bir halt bilmeden yanlarında duruyor sözde seküler gözükecek diye.
Sen akıllı kadınsın bence bunu rahat görebilirsin..
Ben X kişisiyim, milletine vatanına bağlı, tarihini bilen, ne olursa olsun ne sebeple olursa olsun toprak uğruna can vermiş şehit hakkını koruyan kollayan tam mit vatanseverim..
Bu da (Y) kişisi parantez içinde tam olarak kimliği belli değil davulun sesine göre ayarları da ayakları da değişebilecek biri
Sen de dünyayı şekillendiren ol hangisini daha rahat elde eder istediğini yaptırsın?
Yani aslında onları oraya getireen düzen ne yapmak istiyor? Kadın görünümlü o adamların sence bilgisi mi çok? Sohbetleri mi çok güze! Tip desen o da yok yani amaç nedir onları oraya ben getirmediysem sen getirmediysen kim getirdi?
İnsanları başkalaştırmayı sevmem ama bu olay kırmızı çizgim şehit varsa ortada vatan vardır! Böyle itin köpeğin havlamasını favlamazlarsa bir yerden sonra sesleri kesilecektir...
tesekkur ederim oncelikle, elbette haklisin, olabildigince takip etmemeye calisiyorum bu gibi teror sempatizanlarini, olay sag parti sol parti degil kesinlikle, vatan dusmanligi
Selo ya da Ahmet isimler önemsiz benim için y da ne halt oldukları... Bu vatanın askerine polisine silah çekenin sırtını okşayan ağzımı bozmak istemiyorum ama beyinszi bir toplumuz mantıksal yaklaşım yerine herkes sadece bulunduğu yeri değilde karşıdaki yanlışlıkla avunuyor. Kimseyle bu tarz muhabbetlere girme boşa gerilirsin anası babası şehit olmadıkça empati kuramaz bu sözde vatan sever itler. Sağı solu kalmadı bu konunun bazen kürşatı anlarsın ama Cengiz hanı da haklı görürsün...
twitterda sirf İzmir'de yerel secimde chp secilmesin artik dedi diye İzmir menseili bi kozmetik firmasini linclemislerdi secim doneminde, bunu dogru bulmuyorum sagci solcu derdinde değilim ama bari teror sevici olmasinlar ya
Ülkenin çözülmesi gereken çok önemli ve hayati konular varken, hâlen Demirtaş ve Kavala serbest kalsın muhabbeti yapıyorlar. Muhalefet olmayı bile beceremiyorlar.
Terror orgutu pkk ve feto sosyal medyayi propaganda icin kulaniyor, Kendi adamlarini fenomen yapiyorlar bu yuzden. By yuzden sosyal medya igrenc bir yer haline geldi
O şekilde isimlerle daha çabuk duyuluyor. Birde ilginç bir şekilde onlara daha çok destek verip daha çok sahip çıkıyor. Sağ kesimi de destekleyen de sağcılar destek vermiyor sahip çıkmıyor.
Aslında toplumun gerçek yaralarına örnek davranış sergiliyormuş gibi gözüküp sosyal gucu eline alan insanlar yarın gerçek yüzlerini ortaya çıkartıyor işte
saklamalarini dert etmiyorum bircok kisi fikrini sakliyor, sagci solcu tartismasina da girmiyorum ama neden unlu populer olan herkeste bi teror sevicilik var