Daha 5 Ekim'de bu kızlar canice öldürüldü sanki aylar geçmiş gibi üzerinden... 😢

O kadar hızlı akıyor ki gündem neye şok olsak şaşırıyorum
Daha 5 Ekim'de bu kızlar canice öldürüldü sanki aylar geçmiş gibi üzerinden... 😢

O kadar hızlı akıyor ki gündem neye şok olsak şaşırıyorum
Şunu paylaşıp durmayın artık aq baydi yeter instada da sürekli çıkıyor tamam öldü üzüldük üzülüyoruz da ama atılması hala çok saçma ne olsun yani ölenlede ölünmüyor. Tepki için paylaşılıyorsa hiç bir işe yaramayacak canilerin umurlarinda değil bu. Sadecee sürekli atılması insanların acılarını tazeliyor baska bir şeye yaramıyor
Bununla ilgilenmiyorum butonu var burada zırlama
Çok zekisin ya hiç aklıma gelmedi yapmadim sanki. YAPMAMA RAĞMEN ÇIKIYOR ARKADAŞIM SIRF BEGENİ VE YORUM KASMSK İÇİN ÖLEN İNSANLARI KULLANIYORSUNUZ SİZİN GİBİLER YAPTIĞINIZ HOŞ DEĞİL
Ya sus knk boş yapıyorsun beğeni felan ne alaka üzüntüyü de paylaşmak istiyorum ben yorum yazmayıp * gitmeyi seç bak ne güzel olacak böyle düşündüğün konularda hep sen rahat et hem beni yorma. Kimsenin sana kendini açıklaması şart değil?
Çok alaka tabi aq aradan kaç ay geçmiş yeni mi aklina geliyor üzüntüsü? boş paylaşım ve rahatsiz edici o olay üstüne yeterince üzüldük bu atılan gönderiler sadece olayin unutulmasini engelliyor o kadar üzülürüz o ayrı bir şey ama ölenle ölünmüyor yapacak bir şey yok hayat öyle ya da böyle devam etmek zorunda
Yorumumu sil diye bir şey dedim mi :d. Ben normal yazıyordum sen baslattin saygısızca konuşmayı ben de anlayacağın dilin o olduğunu görünce öyle devam ettim. Ayrica kimsenin onayınada ihtiyacım yokki beni bunla mi ezeceksin :d
Böyle bir şey den cekincem olsa gizlenirim. Neyse of bye bye
Cevap
3Cevap
Artık bunlar normal geliyor insanlara.. birgün öldüğü yerde bırakıpta gitmeye başlarsanız şaşırmayız
Atmayın bunu görünce psikolojim bozuluyor
Bugün annesinin kızını bulunca tepkisini ilk kez izleyebildim... Yok böyle acı.
Artık hiçbir şeye şaşırmıyorm
gündemi takip etmeyz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?