Arkadaşlar ne oldu ben anlamadım. Bişey oldu. Hayat hep bu kadar zor değildi sanki. Umut mu çoktu bu yüzden mi? Ölüm kalım?

Yani noldu ya sanki her şey nolmalde çok güzel olacakmış da bi anda bişey olmuş ve böyle olmuş gibi hissediyorum. Hem benim hayatımda en çok hem de genel deprem yangın vsvs noluyor noldu bişey mi oldu. Nasıl bu hale geldik. Mucizeler eğlence iyi düşünce samimi sosyal yaşam. Tasasız bi keyif çayı. Bunlardan bi ben mahrum değilim bakıyorum. Garip bişey oldu ya. Çok yanlış üst üste geldi. Siz ne dersiniz

Arkadaşlar ne oldu ben anlamadım. Bişey oldu. Hayat hep bu kadar zor değildi sanki. Umut mu çoktu bu yüzden mi? Ölüm kalım?
Cevapla