ABD İflas ediyor ve bedel olarak dünyayı kaosa sürüklüyor ve kimse bir şey söylemiyor neden?

gizli kapılar ardında avrupa da mı aynı anlaşmaya girdi anlamadım

bir kaç haftadır hep söylerim forumlarda

elon muskta bugün söylemiş abd hızla iflasa sürükleniyor diye

tekrar söylüyorum bunlar manyak biz yönetmeyeceksek güçlü olmayacaksak dünyada bitsin anlayışındalar

nükleer savaş başlatıp yeni bir dünya düzeni kurma peşindeler

bu hastalar

ABD İflas ediyor ve bedel olarak dünyayı kaosa sürüklüyor ve kimse bir şey söylemiyor neden?
Cevapla