Güncellemeler
1 yıl
Filistinde zulüm yapılıyor ama Filistin bizim hiçbir zaman kardeşimiz olmadı. Filistin-Yemen cephesindeki şehitlerimiz hiç aklınıza gelmiyor mu? Askerimizi şehit etmiş bir ülke nasıl kardeşimiz oluyor?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
hepsi konuşulması lazım
Yapılmıyor işte
Aynen bende senin gibi düşünuyorum Doğu Türkistanlı Türkleri kimse umursamıyor çok zorluk yaşıyorlar.
Filistin destekliyenlere neden Doğu Türkistan içinde ses çıkarmıyorsunuz diyinçe bize niye Filistin gündem olunça Doğu Türkistan diyorsunuz diyorlar. Doğu Türkistan'da zulüm hep vardı sadece onlar duymuyorlardı. Şimdi Filistin meselesi ortaya çıkınça Doğu Türkistan'danda bi haber oldular. İkisi içinde aynı desteği versen ne oluçak. Hemen karşı tarafı suçluyorlar. İki yüzlü insanlar. Doğu Türkistan'nı desteklememek için mazeret buluyorlar hemen.
Çin güzel manipüle yapıyor çünkü hiçbir şey yokmuş gibi
Ki Filistin'in ataları bizi alakadar etmiyor sırf kendi secmedigi atası bize karşı savaşmış diye kadın çoluk çocuk öldürülmeyi hak etmiyorlar
Ben öldürürsünler demedim. Sadece kardeş ülkemiz değil dedim. Çünkü Filistin ataları değil sadece şu an ki Filistin bile Türkleri sevmiyor. Savaşta oldukları için Türkiye'yi şuanlık destekliyorlar.
Filistin'nin Yunanistan'dan Ermenistandan farkı yok ama Yunanlarda Ermenilerde insan onlarda zulüm olsa desteklemem ama kardeş ülke yerinede koymam veya bayraklarını alıp sallamam.
Hayır bu bilgiye nereden ulaştin? Filistinliler müslüman halkları hep sever emin ol ki diyelim sevmiyorlar yine de bu bahane değil adamlar ölüyor ya Arap düşmanlığı için bahane bulmayın adamlar ölüyor ölüyor bizi sevse de sevmese da hak etmiyorlar hiçbir şeyi ki olaya hep siyasi bakıyorsun insani bakman lazım
Nasıl yok ya nasıl yok müslüman bir ülke Filistin kardeşim saçmalamayın Türkiye'nin başına bir şey gelse hepsi üzülür
Bu arada benim babam arapça tercüman olduğu için çok fazla Filistinli tanıyorum ve hepsi Türkiye'yi kardeş olarak görüyor
Yunanistan ve Ermenistan'la filistini bir tutarak onlara bu hakareti edemezsin
Kıbrız Türkleri Rumlar tarafından öldürülürken neden Filistin destek olmadı ve Kıbrız barış harekatındaki Türk askerlerine Filistin Türk askeri burada işgalçidir dedi.
Filistinliler kendi başkanlarını kendi mı seçiyor çok zeki kardeşim aklınız yok fikriniz var. Filistin halkı Müslüman olmayan kimseyi müslümana karşı desteklemez bence saçmalamayın bilmediğin konu hakkında da yorum yapma
Filistin neden Ermenistan'ı destekliyor. Filistin neden Kürdistan'ı destekliyor. Filistin neden Çin'i destekliyor? Kardeş ülke bunları yapar mı? Bizim dinimizden bizi sömürüyorlar işte
Araplar Türkleri müslüman olarak görmüyor. Türkler müslümanlığı lekelemiştir onlara göre.
Az önce dediğim şeyi okumuyorsun galiba aklın yok fikrin var diyorum anlamıyorsun Filistin kendi başkanını secmiyor ya beyniniz mı almıyor onların başkanları destekliyordu bu devletleri ve o da öldü zaten aaaa anlamak istemeyene laf anlatamazsin diye boşuna demiyor büyüklerimiz
Senin asıl aklın yok tüm bu olanlar medyada açıklanıyor zaten Filistinliler herşeyin farkında neden protesto yapmıyorlar hükümete karşı. Türkler bizim din kardeşimiz neden Filistin hükümeti böyle davranıyor demiyorlar? Türkiye'de Erdoğan Filistin aleyhine bir şey yaptın ülkede herkes sokağa dökülür ama Filistinli Araplar hükümetinin yaptıklarını bildiği halde hiç ses çıkarmadı. Filistin=Yunanistan
Beyin yok yemin ediyorum sende ya çünkü Erdoğan halkı bombalamaz ama onlarjn başkanları bombalar siz Ortadoğu'yu ne sanıyorsunuz özgür düşünce mı var orada lütfen sen fikir belirtme hiçbir konuda
Bu kadar düz mantık bir insan olamaz ya 15 yaşında bile değilsin bence
Tamam senin dediğin olsun halk masum beki o zaman Mahmud Abbas neden meclise çağırıldı? Türk askeri kıbrızda işgalçidir diyen o değil mi? Ermenistanı destekliyen o değil mi? Neden bizim meclisimizde bu adam?
Onu soracağın kişi kim knk biraz düşün? Bu soruyu Filistin'e mı soracaksin yoksa başka bi ulkeye mı? Ayy Allah'ım yemin ediyorum IQ seviyen beni hayrete düşürüyor sorular o kadar mantıksız ki. Farklı bir görüş olarak bakmıyorum sana sen direk düz mantıksız ne desem anlamıyorsun cevap vermeyeceğim bundan sonra böyle düz mantiklar anlamaz çünkü
Bende zaten kendini savunamayıp hemen karşı tarafı aşağlamaya koyulan birini dinliyeçek değilim. Ben hiçbir zaman Filistin zulüm yok veya yapılanları hak ediyor demedim sadece Filistin kardeş ülkemiz değil dedim. Değil de zaten.
Müslüman olmaları bizi kardeş yapmaz eğer onlar senin verdiğin değerin aynısını vermiyorlarsa onlar senin kardeşin değildir. Enayiyim ben diyorsan devam et. Filistin bayrağını eline almakla Yunan bayrağını eline almanın farkı yok.
Ortada neden yokken hakaret etmekte sen gibi sığ beyinlilere yakışırdı zaten defol git o zaman.
Hepsine dua ediyoruz sadece Filistin’e değil, tüm Müslümanlara
Öyle olsa Filistin yürüyüşlerinde Doğu Türkistan bayrağıda görürüz.
savaslar her zaman unutuluyo ukraynayla rusya savasi da ayni sekil hic konusulmuyor
onuda sen konus iste
Bu tek benim vazifem değil!
La filistin kim aq