+1 yılİsrail destekçisiyim normalde fakat milliyetçi diye geçinenlerin yapmadığını yapıyorlar tabi ne kadar etkili orası tartışılır
01 Yorumla- +1 yıl
neden israil
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Turklerin başına birsey gelse Filistinli araplar bizim kadar ortalığa düşer mi acaba o kadar arap ülkesi var gitsinler yardıma herseye burnumuzu uzattığımiz için ülke düzelmiyor
01 Yorumla
Soran+1 yılSanmıyorum. Bizi zaten sevmediklerini söylememe bile gerek yok bence. Kaldı ki Doğu Türkistan meselesinde de Filistin Çin'e destek verdi.
Gündem konusunda 573 cevap paylaştı. Çin'den korkanlar Amerika'ya artistlik taslıyorlar ama sonuç hep aynı, Amerika'nın ònünde diz çökmeleriyle son buluyor.
02 Yorumla
Soran+1 yılÜlkemizde Filistin için birçok kez yürüyüşler, mitingler yapıldı ama Doğu Türkistan için tek bir yürüyüş bile yapılmadı. Halkımız Filistin için bu kadar duyarlı iken Doğu Türkistan meselesine niye değil?
- Gündem konusunda 2,1b cevap paylaştı.
u +1 yılTürkiye'de zulüm var ama henüz farkedilmedi.
0100 Yorumla
Soran+1 yılNe gibi?
- +1 yıl
Eli silah tutmuş kaçakların ülkeye sokulması. Türklerin sindirilmesi. Türklüğün silinmesi. Atatürkçü askerlerin ihraç edilmesi. Hukuka uygun olarak iş yapan insanların türlü türlü hukuksuzca içeriye atılmaya çalışılması ve kontrol edilmesi. Suç işleyen insanların serbest bırakılması. Rezerv alan yasası ile halkın evine çökmek. Turizm rehberlik sektöründe değişiklik. Her yerde yabancı tabela olması. Vatandaşlığın, evlerin ve tarım alanların yabancılar tarafından satın alınıyor olması. Madenler için insan zehirlenmesi. Meclis'te onaylanan tezkere ile yabancı askerlerin ülkeye girmesine dair izin vermek. Deprem de yanıltıcı veriler. Kayıp insanlar. Mafyalar. Yabancı ülkelerin mafyalarınında Türkiye'ye yerleşmesi. Sürekli işidçi teröristlerin yakalanması ve serbest bırakılması. Eğitimin içinden geçilmesi. Ekonomiyi kasıtlı batırması.
- +1 yıl
küreselci politikalar
- +1 yıl
Ülke de din düşmanlığı yok. Tarikat düşmanlığı var.
- +1 yıl
Az insanı çok insan diye gösteriyorsunuz ısrarla.
- +1 yıl
Tarikatlar gibi tehlike arz etmiyor en azından.
- +1 yıl
Ülkenin her yerini tarikatlar mı yoksa küçük bir din düşmanı olanlar mı işgal etti? Tarikatlar.
- +1 yıl
@benorila ülkede tarikat düşmanlığı var genelleme yapıyorlar her tarikat aynı değil
- +1 yıl
İnsanların dinden soğumasının sebebinin ve bu nefreti körükleyenlerin tarikatçılar olduğunu anlamadınız sanırım daha fazla bu konuyu tartışmaya gerek yok. İyi günler.
- +1 yıl
tarikat karşıtlığı yapıyorsunuz
- +1 yıl
Evet, tarikat karşıtı bir insanım. Tarikatlar din değildir. Kuran da bile yeri bulunmaz.
- +1 yıl
Ülkede bütün Müslümanlar ölmelidir diyen kişiler varken tarikatlar kadar tehlikeli değildir diyorsun tarikatlar din değildir haklısın peki az insan olarak gördüğün kişiler zararsızmı
Su sitede bile hergün dinle ilgili laf eden kişi bula bilirsiniz önemsiz gördüğünüz kitle elinde imkan olsa dindar öldürür bunu görmü yorsan onlar kadar sende suçlusun bunu bil - +1 yıl
Bütün Türkçüleri öldürmeliyiz diyen siyasette yer alan tarikatçılardan bahset o zaman.
- +1 yıl
Başörtülü insan az bir kesim takıyor. Başı açık kadına daha çok takılıyor. Yıllardır başı açık kadına eskort muamelesi yapılmasını dillendirmiyorsunuz.
- +1 yıl
Az diyerek önemsizlestirme Kübra dağlı para için kaplıdır diyen var din acık veya basörtülü olmakla ölcülmez imahatip diyanet karsın büyük ihtimalle neden cemaat konusunda hadi hata payın var ama haklısın ayrıca akrabalarımda cevremde dolu acık hiç kimseye eskort bakılmıyor acığa eskort diyenler dinle işi olmayan kişiler gerçekten eskort bise demek doğru olmaz ne yaşadığını bilmeden yargılamak doğru değil
Sunuda söyleyim gördüğüm en normal saygılı karsıt görüslüşün - +1 yıl
Teşekkür ederim iltifatın için. İmam hatipler ve diyanet amacından saptığı için karşıyım. İmam hatip beyin yıkayan okullar oldu ve çokça açılması, diğer okul türlerin azaltılması öğrenciye farklı yerde okuma hakkı tanınmamasına sebep olması diğer faktör. Diyanet ise çıkarına göre fetva çıkarıyor ve haddinden fazla para alıyor. Bu site'de açık kadınlara olan bakış açısını görebilirsin. Hâlâ var.
- +1 yıl
Bu sitede hangi tarafta önce onu düşün imahatipler amacından sapmadadı amacı devlet kontrolünde dini öğretmek ama fazla açıldığı için amcından sapmış gibi hareket ediyorlar bunu söyle açıklayım 10 düzgün öğretmen varsa 20 imahatip var bundan dolayı 10 imahatip düzgün eğitim verilirken 10 imahatip düzgün değil
Diyanet haklısın kapatmak cözüm değil - +1 yıl
İmam hatipler de fetöcüler ile ilgili bilgiler geliyordu zamanında kulağıma.
- +1 yıl
Türkçe olmasını destekliyorum.
- +1 yıl
ezan Türkçe okunmaz
- +1 yıl
Öznel.
- +1 yıl
okuyun
- +1 yıl
@benorila bunlar Türkçü zihniyet
- +1 yıl
Yani insanların dinini anlamasını istemiyorsun daha kolay kandırılabilmeleri için?
- +1 yıl
ne kandırlması linki oku
- +1 yıl
Tarikatlar kandırsın diye.
- +1 yıl
Kandırmak isteyen Türkce oluncada Kandırır ezanın kuranın Türkçe olması değil halkın mantıklı olması gerekiyor kafanıza sadece birseyi takmış gidiyorsunuz insanların ibadet dilinden bizene Türkce olunca namaz kılacaksın hayır mileti durduk yere sana düşmanlık beslenmesine sebep olmaktan basaka bi ise yaramaz yaptığın zamanında yapılmış olmamış inadına olmasını isar etmenin anlmı yok
- +1 yıl
Türkçe olunca Allah anlamıyor mu?
- +1 yıl
Türkce olması sana ne kazandıracak ayırca Türkiyede her ilde aynı Türkce konuşulmaz bunu biliyorsun demi tırakyalılar r söyleyemez egeliler daha farklı konuşurlar kardenizliler veya doğu Anadoluda farklı olarak konuşurlar hangi yöreye göre Türkce okunacak ben cıkıp diyormuyum sana Erzurum gibi konuşacaksın diye
- +1 yıl
Şive ve ağız yapmak ile türkçe değişmiyor, eğer değişiyor olsaydı okula da gidemezlerdi. Saçma bir örnek verdin.
- +1 yıl
🤣🤣🤣 eminmişin değişmediğine
Mesela söyle bir olay var :):)
Egeli öğretmen Diyarbakır'a atanmış,
sınıf hep Diyarbakırlı ama içlerinde Karadenizli memurların da çocukları var.
O gün ders fiil çekimi çekilecek sözcük"bakmak" sözcüğü.
Öğretmen Karadenizli çocuğu kaldırmış "çek bakalım "demiş;
çocuk başlamış; pakayrum, pakaysun, pakayur.
-Olmadı otur bir.
Diyarbakırlı çocuğun birini kaldırmış sen çek bakalım;
çocuk başlamış : bahirem, bahirsen, bahir.
-Olmadı otur sanada bir.
Ama öğretmenim bunun doğrusu nedir?
Öğretmen başlamış kendisi çekmeye; bakıpdururum, bakıpdurursun, bakıpdurur.
Ülkede sunuda söyleyim eğer sen gidip ezanı Türkce okutmak istersen ila Baska biri cıkıp kürtce okunsun der bu ülkede sadece kendi istekleriniz olsun diye uğraşmanız yüzünden böyle siniz kuranın Türkçe cevrilirken yanlıslıklar doğduğuna dair tez yazıları bile var
Bazı şeylerde ortak dil kulanılasmsı gerekiyor Mesela bilgisayar terimleri İngilizcedir veya gemicilik terimler ezanın kuranın Arapça okuması ortak bir dil ayrıca laiklik din ve devlet işlerini ayırmak demek devlet neden dinin dilini karısıyorki ülkede istemediniz bise oldumu kısıtlanıyoruz zorla yaptırılacak diyorsunuz kendi düşünceleriniz olunca zorla milete dayatmaya çalışıyorsunuz bunu anladım giti basit bir soru soracağım ezan Türkce olunca namaz kılcakmısın kuran Türkce olunca kuranda yazan herseyi eksiksiz yapacakmısın - +1 yıl
Türkiye'nin resmî dili türkçe. Tarikatlara insan devşiremeyeceğiniz için türkçe olunmasını istememiz sizi rahatsız ediyor, çünkü Arapça olması ile insanların beynini çok rahat yıkabiliyorsunuz. Müslüman değilim. Dinden soğumama ve sorgulamama sebep oldunuz. Okul'daki olay ile ilgili verdiğin örnek trajikomik. Gayet anlaşılır kelimeler.
- +1 yıl
1 tarikatlar hakın dediklerini hatırla
2 Türkce olsada insanları kandırır
3 Türkiyenin remi dili Türkce remi bir dini yok laiklik kelimesi geciyor laiklik din ve devlet islerini ayırmaktır ve sunuda unutama bir ibadet dilide belirtilmemiş
Senin yaptığın dini devlet işine karıştırmak yaptığın yanlış anla
5 Müslüman değilsen seni ilgilendirmeyen konularda karışama
Soran+1 yılBence diğer bütün dinlerde insanlar dini ibadetlerini kendi dillerinde yaparken bizim yapmamamız biraz ilginç oluyor. Allah bile gönderdiği bütün dinleri indirdiği kavmin diline göre indirmiş. Bilmiyorum ama bence Türkçe olmalı
Soran+1 yılBütün arap isimlerini çocuklarımıza verdik. Bunun dinle bir ilgisi var mı peki? Hayır. Biz sadece musluman olmamışız ayni zamanda araplasmisiz.
- +1 yıl
Yılar önce yapılmıs halk istememiş eskiye geri dönülmüş günümüzde isteyen ezanın gidip internet arstıra bilir isteyen hocaya sora bilir isteyen kuranın Türkçe alıp okuya bilir Müslüman olmayan kişiler nedense gidip ezan Türkce olsun kuran Türkce olsun diye isar ediyor
Soruyorum simdi sana ezan Türkce olsun herkes 5 vakit namaz kılmak zorunda olsun doğrumu bisemi
Soran+1 yılAlakası yok. Ben müslümanım. Dini değerlere de saygılı biriyim. Ben en azından namazların Arapça-turkce birlikte okunup kildirilmasi taraftarıyım. İnsanlar artik namaz kilarken ne dediğini bilmeli bence.
- +1 yıl
İnsanların dinini kendi dilinde anlamasını istemek için müslüman olmaya gerek yok. Din düşmanı olsaydık dini komple ortadan kaldırmaya çalışırdık. Bunun ayrımını yapamıyorsun.
2. kurucu derken neyi kastediyorsun? Türkiye yeniden kuruldu da bizim mi haberimiz yok? - +1 yıl
1 dini insalara öğretilirken veya öğrenilirken kendi dilindeki anlmını öğretiyorlar teknoloji çağındayız diyip ila kendi istediğin olsun diyen sensin bana yazdığın kadar kuranın Türkçesi diye arsatsan sürelerin Türkçesi diye arartsan hepşin İnternete buluna bilceğini görüsün
2işmet İnönüde bu ülkenin kurucları arasındaya ikinci kurucusu dedim
3 biz sizin cehennemde yalanmanızı istemiyoruz diyip zorla kapan manızı istiyormuş
- +1 yıl
5 imahatip ve diyanet karsısın oyaskı imahatip ve diyanet gerektiği gibi etkin kullanıla bilirse senin sürekli konuları bağaladığın tarikatlar zaten bitirir diyanet imahatip ATATÜRK bunun için kurdu senin karsı olduğum imahatip dini kişin kendi dilinde öğretilir
Hata isrla dinin dilini degistirmekle uğarsacağına insanlara türkcesini öğretmen öğrenmelerini sağalaman daha kolay olur - +1 yıl
İmam hatip ve diyanet amacından saptığı için kapatılmasını istedim.
- +1 yıl
Nasıl düzelecek?
- +1 yıl
@DedektifMinnie imahatip diyorsan beli bir eğitim kalitesini sağlamak için fazla olan bütün imahatip kapatmak ve kişi değişikliğne gitmek diyanet diyorsan beli bir seviyeyi sağlamak için beli bir kaliteyi yakalamak için kişi ve sistem değişikliklerini yapmak
Eğitimde diyorsan bütün Anadolu liselerini kapatmak
Ülkedeki insanların ibadet dilini değiştirmek isteyeceğine Baska bise lere odaklan teknoloji cağındayız isteyen istediği bilgiyi hertürlü öğrenir gidip kuranı ezanı Türkce olarak okutarak Arapça tü cevirmeye yarar Arapça Türkce aynı insanlardır bise değişmez - +1 yıl
Dil değiştirmek değil bu. İnsanların anlamaya çalışması için uğraşmak. Sen de biliyorsun ki Kurân okumuyorlar ama çocuklarını kurslara yolluyorlar. Anlamadıkları dili tekrar tekrar okuyorlar. Böylece aileyi tarikatlara devşiriyorsunuz. Dini değiştirerek beyinlerini yıkıyorsunuz. Bana tepki vereceğine tarikatların Kurân yetersiz demesine tepki ver.
- +1 yıl
dedeftif ne zaman tövbe edeceksin çözüm tövbe imanlı öl
- +1 yıl
maalesef gençlik ateist deist sayısı artıyor dinden soguyorlar
- +1 yıl
Tanrıya inanmak için dinlere gerek yok.
- +1 yıl
üzücü halin Allah hidayet versin sana
- +1 yıl
eski dinlere dönüş var dünyada tengricilik falan ırkçılık
- +1 yıl
Tercih meselesi. Ayrıca tengricilik ve ırkçılık ne alaka?
- +1 yıl
ırkçılık çünkü
- +1 yıl
O zaman sizin de yaptığınız Arabı ve Arapları üstün görmek İslam'ı bahane olarak kullanarak.
- +1 yıl
hayır ya hayır anlamiyonuz
- +1 yıl
İslam'da ırkçılık yasak
- +1 yıl
Yapıyorsunuz ama.
- +1 yıl
Ey insanlar! "Rabbiniz birdir. Babanızda birdir. Hepiniz Ademin çocuklarısınız. Adem ise topraktandır. Arabın Arap olmayana Arap olmayanın da Arap üzerine üstünlüğü olmadığı gibi kırmızı tenlinin siyah üzerine siyahında kırmızı tenli üzerinde bir üstünlüğü yoktur. Üstünlük ancak takvada Allahtan korkmaktadır. Allah yanında en kıymetli olanınız ondan en çok korkanınızdır. "Azası kesik siyahi bir köle başınıza amir olarak tayin edilse sizi Allah'ın kitabı ile idare ederse onu dinleyiniz ve itaat ediniz. peygamber efendimizin veda hutbesinden
- +1 yıl
Cariyelik ve kölelik neden var o hâlde?
- +1 yıl
Peygamberin de cariyesi yok muydu?
- +1 yıl
50 demedim.
- +1 yıl
1 İmahatip diyanet karsı olan sensin
2 Allah inmayi senden öğrenecek değilim
3 tarikatlar gözünde büyütüp dindar karşıtı olanları önemsiz bir kitle dediğinide unutmadım
4bu konular seni ilgilendirmediğini defalarca söyledim
5 bunuda defalarca söyledim internet veya hocaya sorup öğrene bilirler zaten camideki kuran kursaklarında Türkce birlikte öğretiliyor
6ana yasamızda bilinmesi gerekiyor ama Türkce olmasına rağmen biliminminmiyor bilinsede uygulanmıyor aynısı Arapça Türkce oluncada geçerli
7 kuranın yetersiz olduğunu hangi cemaat diyor kuran ve hadisler islamın yönledirmesidir
8 ayırca laiklik dinle devlet islerini ayırmaksa senin bu savundun sey devleti din islerine karıştırmak olmuyormu bunu kabul etmeyerek ana Yasaya karsı gelmiş olursun
9 su dunyada en küçük sey bile karsılıvar Allahın dünyanın karşılıksız yaratığını düşünmen yanlıs
- +1 yıl
Aynı şeyleri tekrar etmekten sıkılmadın mı?
- +1 yıl
Vatan hainlerine düşman oluyorum. Sorun?
- +1 yıl
dedektif çok konuştun ama
- +1 yıl
Tarikatlar vatan haini. Sorun?
- +1 yıl
Tarikat vb. türevlerini açmak yasak. Burada tekrarlayan ben değilim. Sakız gibi konuyu uzatıp uzun uzadıya yazan sensin.
- +1 yıl
Ana yasın neresinde böyle birsey yazdığını söylesene ayırca ben yukarıda okursan gayet farklı cümler kuruyorum sen sürekli aynı kelimelerin yerlerini değistirek sakız gibi uzatıyorsun ana Yasaya aykırı hareket yapan biri senin için vatan hainimidir dediğimde nedense cevap vermedin
Soran+1 yılBiraz uzadı mı konu sanki?
- +1 yıl
Susuyorum ve hâlâ laf atmaya devam ediyorsun. Pes.
Doğu türkistan konuşuluyor ama Filistin kadar değil
10 Yorumla
+1 yılİşte bak heh bende bundan bahsediyorum onlar bizim kardeşimiz asıl ama kimsenin umurunda değil
00 Yorumla
+1 yılSiyasi partinin arap kültürü ve milletine düşkün olup Türkçülüğü özünü unutması
00 YorumlaCahillik ve Arap sevicilgi
03 Yorumla- +1 yıl
müslüman değil mi Filistin ırkçılık yapmayın
Soran+1 yılBir kavga olduğunu hayal et. Birçok kişi kan revan içinde debeleniyor.. Bakıyorsunuz ki içinde kendi oğlunuz da var. Oğlunuzu umursamayip diğer yaralıla mı ilgilenirsiniz önce yoksa kendi oğlunuzla mı? Bence cevap çok açık. Irkçılık yapan yok yani
- +1 yıl
ya bir gidin İsrail'i meşrulaştırmya çalışıyorsujuz
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer