Ülkemizde sadece Filistin meselesinin konuşulması ve doğu Türkistan zulmünden bahsedilmemesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ülkemizde sadece Filistin meselesinin konuşulması ve doğu Türkistan zulmünden bahsedilmemesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla