m.almayadeen.net/.../فلسطين--الجبهة-الشعبية-لتحرير-فلسطين-تدين-بشدة-الغزو-التركي
Filistin Türkiye'yi kınamış ne düşünüyorsunuz?
m.almayadeen.net/.../فلسطين--الجبهة-الشعبية-لتحرير-فلسطين-تدين-بشدة-الغزو-التركي
Bende buna benzer bir konu paylaşmıştım dün.
Açıkçası mahmud abbas gibi bir kuklaya bakarak bütün filistinin yargılanmasını yanlış buluyorum.
Mahmud abbas israilin kuklası bir kişi israil öl derse ölür
aynı mısırda ki batı uşağı sisi gibi.
Vakti zamanında bizimde içimizden kendi değerlerimize ihanet eden batı uşağı kişiler çıktı
Ne islami değerlere baktılar ne Türklük değerlerine.
Her milletin içinde satılmış kişiler oluyor bunlara alışmak.
Ama bunların dışında filistinin israil uşağı yönetimine bir bedel ödetsek iyi olur.
Hazır sınır dışına çıkmışken filistine de bir el atsak iyi olur :)
Ne bekliyordunuz çiçekmi yollayacaktı kendi topraklarını İsraile satıp iyi para veriyorlar diye sonrada dünyaya feryat figan ölüyoruz vuruyoruz oradaki Hanassı israil mosat kurmuştur neden arafatla hep savaş halindelerdi hiç Hamasa dokunduklarını gördünüzmü Suriye'de Esada karşı şavaşan bir dünya Filistinli paralı dinci militanlar var hemde israil destekli çokda şaşırmamak lazım Arap toplumu sığır sürüsü oldukları için kovboy Amerikalı sığır cobanları güdüyor onları bakalım meydanlarda Filistin bayrağıyla mazlum Filistin diyen ağzı salyalı comarlar ne yapacak şu bir gerçek israil işgalcidir orda
Filistin hükümetidir o. Aynı zamanda topraklarını , İsrail'e satan hükümettir
Acımıcaksın kimseye bizim bizden başka dostumuz yok.
Cevap
100Cevap
Aleykumselam adamlar hakli kim ezildiyse onların kanburlarını belini turkiye olarak biz dogrulttuk. simdi adam olmuslarda bize laf yapiyorlar abi ben rte olsam bana yaramayan hic bir musluman ulke olsa dahi umrumda olmaz gebersinler ben kendi ulkemi dusunurum
Bak bir atasözü şöyle der; "Acıma yetime, döner koyar popona." Sonra bir tane daha var; "Yamuk ağaçtan düz baston çıkmaz" Sonra başka bir tane de der ki; "Bıyık büküle büküle kaytan, insan sikile sikile şeytan olur." daha devam ettirebilirim ama bu kadarı yeterlidir.
Oğlum çok güldüm lan :D :D ahahahaha bunlar nasıl atasözleri, nerden buldun böyle? :))))
Çok komik 😂😂😂
Şu an filistin'in başına gelenleri haklı bulanlar lütfen mantıklı olun hangi zihniyet küçücük çocukların öldürülmesini haklı kılabilir ki. Lütfen kendinizi o masum insanların yerine koyun. eğer Filistin osmanlı devletine ihanet etmişse bile bundan bugünkü Filistinlileri sorumlu tutmamız doğru olmaz. Bence bunu Osmanlı devleti de istemezdi. Ayrıca bunun doğruluğunun ispatı için de yazılı belgeye ihtiyaç vardır.
Batı Şeria'daki FKÖ'cüler Suudi Arabistan desteklidir. Dolayısıyla Suudi Arabistan da Rabiacıları asıp kesen Sisi'yi destekler. Rabiacıların desteklediği Filistinlilerin türevi Hamas felandır. Hamas ise resmi bir hükümet değildir. Türkiye'yi kınayan Filistin özerk yönetimi ise İsrail desteklidir, İsrail'i tanır.
Ne kadar gerçek bir haber sorgulanır. Fakat sen onlara yardım götürmek için 9 candan vazgeçersin, onlar bir olayda senden. Sonuçta nankörlük araplar için alışılmış bir şey. Peygamber'e bile nankörlük eden millet, sana bana niye nankörlük etmesin?
Arap'a güvemenin sonunu Osmanlı görmüştü bu kadar nankör bir milleti kaderine terk etmek en doğrusu meydanlarda rabia yapmaya benzemez dostunuzu düşmanınızı iyi bilin.
haberı okumadım daha, ama dun bu konuyla ılgılı tatafsızız gous bıldırmeyecegız demıslerdı. eger öyle bırsey varsa yazıklar olsun. onlar için giden zamanında vverılen canlarımız. kemıklerı sızlar. birde kınama yaptılar ha vay vay vay
Hep derdim filistinin amacı islam değil filistin milliyetçiliği filistin ırkçılığı.
Ben böyle söylüyorum diye hep kötü oldum şimdi şimdi anlıyosunuz beni işte
Resmi aciklama mi ya da balon haber olmadigina eminmisiniz ben teyid edemedim ama gilistine zerre guvenmem yapmaz demem adam vatanini topragini satmis biz neyiz ki
Arapcasi olan arkadasiniz varsa okuyun
m.almayadeen.net/.../فلسطين--الجبهة-الشعبية-لتحرير-فلسطين-تدين-بشدة-الغزو-التركي
adhasdahgdhg hani kardeştik lan adadq rabia falan filandı tayyip düşecen oğlum bitcen bitcen :D
Filistin dediğin kimki. Söz hakkı bulunanlar sağa sola şirinlik yapan asalaklar. Haklı desen başka şeylerle uğraşıyor. Çokta önemsemiyorum
Arap heryerde arap. Sırtını dönmeyeceksin asla bir araba anında bıçaklar
Peki siz bir Müslüman olarak ABD sırası ile Irak, Suriye, Mısır, Ürdün ve benzeri ülkeleri talan ederken, kınadınız mı, hem cinsleriniz Suriyeli kadınlar renkli gözlü coniler doğuruyor (tecavüz yüzünden) bunlardan biri anneniz olsaydı yine Rabia cılar böyle Selam gönderir miydiniz?
kınaısn kınasın biz ülke olarak sürekli bişeyleri kınıyoruz bişey olmuyor :D
Ehehe savundukları adamlar kendilerini sevmiyorlar bile 😂😂
Aman bizim de çok ihtiyacımız vardı olmayan bir devletin bizi kınamasına. Adı var kendi yok kalkmış Türkiyeyi kınıyo size yaptığımız yardımlar haram olsun
Filistin 60ta 70te 80de Türkiyeye verdiği zararı araştıranlar bilir.
Ayrıca bayrağında ki kırmızı üçgen “Türk kanını” temsil eder.
Bence girmişken mekke medineye kadar inmek lazım :)
Arap işte ne olacak finansal kaynak sağlıyor amcaoğullarına, ha bir de öve öve bitiremedikleri zengin şarlatanların uğrak yeri Birleşik Arap Emirlikleri var😊
Ne de olsa din kardeşlerimiz 😂
Allah bu araplarıdüzeltmek için kaç tane peygamber göndermiş, 4 tane kutsal kitap göndermiş, düzeltememiş. Allah bile düzeltememiş biz ne yapalım. İfla olmaz bunlar. İsraille bunlar için düşman olduğumuza değmez.
Bana öyle geliyor ki tüm arapları dünya üzerinden silersek daha yaşanılası olabilir bu cehhenem
filistinli diplomatların bu haberi yalanladığını duymuştum
haberi okumadım doğru veya yanlış bilmem ama ben arapları sevmiyorum zaten
Silaha taşla cevap veren zihniyetten bu beklenilen birşey
Rabiacılar deme hakkın yok Akpciler de ama rabiacılar deme. Benim adımda Rabia fakat desteklemiyorum !
Öyle anlaşılıyor ama.
Bende kınıyorum no problem
Rezillik diz boyu nasıl düzlüğe çıkılır kim bilir?
Bu kınamada ki olay bize göre haksız olsa da kendilerine göre haklı bir kınama. Zira, Filistinli mücahitler İsrail'e karşı PKK ile birlikte aynı cephede savaştılar. Zira bu yüzden Lübnan ve Filistin'de PKK'ye Dağ Aslanları derler.
Bence pkk israile calisiyor türkiye orda biraz savasir tramp arsya girer baristirir bir gùc olurlar ayri saflarda irana saldiracak amac iran bu bir senaryo bence
Ne umuyon bacından
Bacın ölüyor acından.
Araplara güvenmemeyi öğrenmedi bu millet
normal dir bizim sırtımız açık alnımız pek sırttan vurulmayı biz istiyoruz onlarda vuruyor bu kaçıncı yapmaları biz ders alıp akıllanmadıkça onlar götleri sıkıştığında Türkiye yardım et der sonrada sizin... der
normal bir durum..
osmanlı devleti dağılma sürecinde de ilk onlar vurmuştu..
Kendilerini kurtarsın önce der gecerim. Fazla açıklamaya gerek yok.
Filistin hükümeti şeref. sizdir. Halkını seviyorum ben
Genelleme yapma.
kaynak diye zırlayanlar çevirip dürüp başka bir şeyde yapabilirler :D
Alamayacak olan zırlamasın sonra penguen gibi yürürler
Israil vururken biz kınıyoruz onlar 2 dk bizi satıyor ne diyeyim
Osmanliyi yikanlarda ortadoguda araplardi
Rabia ne alaka mal onlarla Rabia mısırla meşhur ol duydu 😂😂
İşte araştırmadan etmeden gel burada sor ya cahili
Al bir dangalak daha... Rabiacı nedir yaa yani konuyla ne alakası var :D Bacım açık açık ben islam düşmanıyım laf sokmak için fırsat kolluyorum desene. Ne diye dolandırırsın ki lafı. Bir müslüman suç işlediğinde tüm müslümanlar tü kaka, diğer insanlar suç işlediğinde sadece işleyen şahıs tü kaka. Beyinsiz armut kafalılar
beter olsunlar :D oral yaptıkları bütün ülkeler tek tek kınıyor türkiyeyi :D
Tek üzüldüğüm nokta ne biliyor musun?
O örgütleri silahlandıran amerika. Hatta silahları tırlar ile ülkemiz üzerinden gönderdi.
Bu örgütü besleyen büyüten yaratan amerika. Buna rağmen amerikaya tek laf edilmiyor :D
Askerlerimiz girdi oraya belki gazi olacak belki şehit düşecek. Onlarca eve ateş düşecek.
Orası temizlenecek fakat sonra amerika orada yeni bir örgüt kuracak :D
Bunlar daha amerika ve rusya'dan izin almadan oraya taş kırıntısının dahi girip çıkamayacağından haberi yok tüm dünyaya rağmen girdik diyor :D Amerika rusya girmeni istemese biyerlerimizden kan alır kan :D
3cahil yobaz - vermis :)
başında esad var zaten kınamakla kalmayacaklar türk askerine de saldıracaklar
Ve aleyküm selam rahmetullahi ve berekatuhu yalan habere inanan vatandaş
Filistin Dışişleri Bakanlığı yalanlamış onu yani Yok öyle bir şey
www.haberturk.com/filistin-den-kinama-iddialarina-yalanlama-2529883
m.almayadeen.net/.../فلسطين--الجبهة-الشعبية-لتحرير-فلسطين-تدين-بشدة-الغزو-التركي
Arapcasi olan birine okutuver. 😉
Ben her zaman için bu konuda İsrail'in yanındayım Filistinliler kadar hain bir millet dünyada yok
Acıma yetime döner koyar dötüne olayı Arap’tan dost olmaz
dış politikada ümmetçilikte ısrar edenlerin yanlış yaptığını gözler önüne seriyor.
İsrail az bile yapıyormuş bunlara demekki , yavşaklar
Bu yazıdan sonra araştırdım hiç böyle birşey yokmuş neden kafamızı bulandırdın?
Kim bilir nereye baktin ahaha al sana kaynak
m.almayadeen.net/.../فلسطين--الجبهة-الشعبية-لتحرير-فلسطين-تدين-بشدة-الغزو-التركي
Senin gibi abuk subuk url değil bak bu url ye şimdi
www.haberturk.com/filistin-den-kinama-iddialarina-yalanlama-2529883
Al sana kaynak
Asparagas haber daha dun aciklama yaptilar hatta 40 arap devleti birlesse bir ulke etmez demislerdi
Rabiacilarmi? Musluman kardesimizi kollamak boynumuzun borcudur. Filistinli us bes serseri Turkiyeyi kinamişsa bu tum filistinliler anlamina gelmez. Ayni cehape kafali insanlarla akil insanlarin oldugu fark gibi. Simdi cikip kilicdaroglu kinama yapsa bu benim dusuncem degil onun derim. Tamammi zeytin.
www.google.com/.../haber-1012963
Ya siz varya yemin ederim şeytanin çocuklari olmuşsunuz haberiniz yok. Kalbi fesat her yeriniz fesat olmuş. Allaha sukurler olsun ki hala sağ duyulu vatandaşlarimiz var cok sukur. Size kalsak bu ulkede ne hale gelirdik kim bilir
10-15 tane serfsiz herifin (ayni sol zihniyet kafalilar gibi) bir sitede kinama adi altinda propaganda yapip insanlara filistinin olayi kinadigi gibi lanse etmek istediler. Dis isleri bakani resmen boyle bir sey olmadi dedi
Ordumuz şu anda tavuk-yumurta sorusu sorulmuş horoz pozisyonunda, mevzubahis konuyla pek fazla kişinin ilgilendiğini zannetmiyorum.
Yorumları ve onlara yaptığın görüşleri tek tek okudum da senin görüşünde olmayanlara karşı tavrından anlaşılıyor ne olduğu. Ekstra bişey eklemeye gerek duymuyorum.
Ben ugrasmiyorum anlayacaklari dilden yazip gecerim 👍
Yanliz rabia Filistinle alakalı değil
Yo değil
Filistin kınamadı, İsrail tarafından Filistinin başına getirilen başkan kınadı. Ayrıca kaynak olarakgösterdiklerinin biz ciğerini biliyoruz :) Hadi canım az ötede oyna !
Normaldir.. Baskalarinin zkiyle gerdege girilmez.
Kabız olmuş ıkınamamış da bizi mi kınamış
Araptan hayır mı gelirmiş..
siz de filistini sürekli savunun mal gibi.
israil sik*analarını bunların üzülenin mk.
Açıklamayı Filistin halkı değil Filistin'in başındaki siyonist lider yapıyor , Lawrence bağımsız devlet kurma hayaliyle Arapları kandırmıstir doğrudur, tıpkı ABD mandası olmak isteyen chpkk gibi
Fakat küçük çocuklar ve kadınların suçu ne bu nasıl bir yorumdur!! Sen kendine insan diyor musun?
@Footballer33 s. Lan davar. Al sana kaynak arapcan varsa bak
m.almayadeen.net/.../فلسطين--الجبهة-الشعبية-لتحرير-فلسطين-تدين-بشدة-الغزو-التركي
Bir siz akillisiniz amk*
yorumda belirtmeyi unutmuşum, çocuklar masumdur kılına zarar gelse üzülürüm. çocuklar hariç. fakat kadın erkek ayrımı yapmıyorum. cinsiyet eşitliğine inanıyorum. her ne kadar hükümet arap sevdalısı olsa da bu araplar filistin de dahil bizim baş düşmanlarımızdır her zaman.
son olarak arap dünyasında iyi bir şey olunca müslüman gardaşımız bizim, kötü bir şey olunca siyonistler yaptı diyorsunuz senin yapacğaın yorumu sileyim.
En iyisinin anasını s...
Bizde onları kınayalım ne oluyor yani.
İsrail az yapıyor onlara
beynini kullanamayan birisidir
Filistin halkına yapılan zulmü destekleyen senin gibi ne kadar mankafa varsa ekşi atmaya devam edeceğim
@Kyokushinpower hadi şirktir git
Ay götümm onlar kim kınıyo
Araplardan ne hayır gelir ki
Tüm Arap Ülkeleri kınadı ülkemizi demek ki neymiş ümmetin lideri değilmiş
Araplar yarramıyesin.
kınadır o kınayamaz çünkü onların içinden geçeriz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar