Türkçülerin herkesi Türk ilan etmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Türkçüleri görüyorum, sürekli her milleti her bir etnik kökeni orta asyadan gelme Türk ilan etme derdinde. Biz Türk değiliz diyen birini görünce çılgına dönüyorlar, hayır siz türksünüz yok şu boydansınız bu koldansınız deyip güya Türk olduklarını ispatlamaya çalışıyorlar. Türkçüler; Çerkesler, Boşnaklar, Arnavutlar, Moğollar, Bulgarlar, Antik Anadolulular, Macarlar vs. dahil çoğu milleti Türk ilan ediyor. Çıtayı arşa çıkartarak Etrüskler de Türk’tür diyen Türkçüler görüyorum. Bu ne derece bir faşistlik, herkesi Türk ilan edince ellerine ne geçiyor anlamıyorum. Tek avuntuları Türk olma üzerine mi? Bu dünyada Türklerden başka milletler de yaşıyor, bunu kabullenseniz iyi olur. Siz ne düşünüyorsunuz, haksız mıyım sizce?
Türkçülerin herkesi Türk ilan etmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla