Türklerin araplaştırılması sonrada batılaştırlaması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Arapların diniyle gelenek ve görenekleriyle önce araplaştırıldık osman bey sayesinde osmanlı devleti altında yaşadık daha sonra m. kemalin sayesinde ise batılaştırıldık laikleştirildik ancak şu anda ikisininde etkisindeyiz hem laik hemde arap türklerin çektiği bu çile hakkında ne düşünüyorsunuz?
Türklerin araplaştırılması sonrada batılaştırlaması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla