Soru korkutucu cevaplar saha da korkutucu. Bir şeyin olmasını isterken diğer şeylerle neden kıyaslarız? Her şeye özgürlük diye savunan şu insanlar neden söz konusu bu tür şeyler olunca saldırır? İnsanların hassasiyetlerine dokunmayı bırakın bence artık. Dediğin konuda da eylem yapılsın evet ama bu diğeri yapılmasın anlamına gelmemeli. Yorumlara yönelik diyorum bunu. Kıyaslama yapmadan da bir şeyler talep edilebilir hayattan , insanlardan.
Ülkemizi Ortadoğu'ya çeviren zihniyet. Kendi vatanı hariç her ülke için ses çıkaran bir toplum. Ülkemizde yaşanan cinayetler ve diğer toplumsal olaylar için yürüseniz mesela? Bu ülkenin çocukları da ölüyor onlar için bir yürüyüş yapıp onlara da sahip çıksanız. Yürüyüş düzenlendiğinde ise polis hemen müdahale edip biber gazı sıkıyor, hakkımızı arayamıyoruz, baskılamaya çalışıyorlar, ama bu tür arap sevicilere, şeriat çığırtkanlığı yapanlara, starbucks taşlayan ahmaklara en ufak bir müdahale yok, her şey oldular bir Türk olamadılar, yazıklar olsun!
bizim insanlarımız harbi sxlak atatürkün bir sözü vardı araplar bizim düşmanımızdır diye ve geçmişini bilmeyen geleceğini bilemez, filistinliler osmanlı dönemi bizim 160 askerimizi kör etmiştir bilmem anlatabildim mi?
maalesef tarih bilgisi yok milletimizin zamaninda ingilizlerle anlasarak bizi yari yolda biraktilar Ama ben yinede kin tutup gidip ölsünler dememama Şu an ulkemizin kendi sorunlari varken filistin den bize ne kendi ulkemiz cokecek icten ice gidiykruz kimsenin haberi yok
Nasıl rezalet bir hale geldi bu ülke yaa. Bebeklere, kadınlara tecavüz, taciz, vahşice cinayetler pedofoli pislikler her tarafta kol geziyor. Ve üstelik ceza verilmiyor ve dahası birçoğu kabullenmiş. Ayaklanma yok.
Bu yuruyusleri kim organize ediyosa onlara yariyor anca bu yuruyusler. Milleti topla slogan attir. Eee sonuc.. sonuc yok. Sanki seni sallayan var. Yapacaksan etkili bisey kullanma onlarin mallarini ticareti kes. Ama is icraata geldi mi.. bu yuruyenleri goremiyoruz
Çok üzülüyorum bu halimize nasıl bu kadar kör olabilirler anlamıyorum Mustafa Kemal Atatürk bosuna demiyor en buyuk savas cahillerle diye bizde savasacagiz yapacak sey yok
Çok normal bu kisiler Türk degil arap çunku kendilerini araplastirmislar Bir insanda zeka olmayinca herseyi beklerim Ulkenin zeka ortalamasi 86 ya Bu bide ortalamasi kim bilir bunlarin ki kac eminim 70 falandir
Yürüyen kişilerin zihinleri yıkanmış olabilir. Ülkede her gün neler oluyor kimse çıkıp ses etmiyor. Bu bizim savaşımız değil hala anlamadılar. Biz önce evimizin içini düzeltsek sonra başka evlere bakarız
İdam zamaninda bu ulkede vardi bizim ulkemiz adil bir ulke degil Iktidara karsi cikan dar agacinda bulur kendini bir bahaneyle Idam sistemi bizde yanlis yerlere gidef
Herset sistemmatik bir sekilde duzelecek son 20 yilim genligi kotu bir sistemde oldugu icin Ucretsiz psikolojik destek her aileye duzenli olarak zorunlu olmali yoksa yeni iktidarda cozum olmaz cunku toplum ahlaki bozuldu
@mellcn Düşmanımı din kardeşi diye millete yutturan tiplerden değilim en azından. Zamanında aynısını suriyeleriler içinde dediniz sapık bir sürü insan doldu ülkeye
Bak savaşa her zaman karşıyım İsrail'in şu an yaptığı savaş değil insanlık suçu onu destekleyenlerin de kalbi vicdani olduğunu düşünmüyorum ben Filistinlileri alın Türkiye'ye ya da askerlerimizi gidin gönderin oraya savassinlar şehit olsunlar kafasında biri değilim neyin ne olduğunu gayet iyi biliyorum ve bilincindeyim ama siz hangi kafayla İsrail'in tarafındasınız anlamıyorum din meselesi de değil bak milyonlarca Müslüman olmayan insan Filistindeki insanların yaşadığı şeye karşı çıkıyorlar olay din konusu değil insanlık konusu umarım demek istediğimi anlamışsındır
Çok gereksiz kavga ediyorsunuz ne israil ne filistin bizim dostumuz değil Filistinlilere destek veren kitle cahil bir kesin diye ofkemden israile destek vermek yanlis nede Kendi ulkemin sorunlari varken elin memleketinin haklarini aramak icin yuruyus yapip dukkan taslamak dogru Biz birbirimize millet olarak kin ve dusmanlik besledigimiz surecr Tr yi koruyamayiz Acik kapali Türk Kürt Fenerli Gsli Alevi Sünni surekli birbirimizi ayristiriyoruz yapmayin Sadece Bu ülkeyi dusunun
İnsanlara siz bebek katilisiniz, kan için, bøk yiyin vb diyerek insanların elinde ki kahveleri alacak zihniyet bunlar. Kahve dükkanı yemekçi basıp kendi halkına saldıracak kadar kafayı yemişler. Bøk folu poşetleri starbucksa atacak kadar karakter yoksunular ama işlerine gelince vicdan olayı yok boykot demeyi biliyorlar. Bu saçmalık yerine kendi ülkeleri için çalışsaydılar bu halde olmazdı ülke
Onlari yapanlarin iq seviyesi max 70 diye dusunuyorum Oyle bir kafa yapisinda insan gorunce muhattap olmuyorum zaten cunku anlatsam anlamaz Adamin umrumda degil Tr tek umrumda olan araplar Demek istedigim sirf onlara olan kin yuzunden israile dostluk yapmakta vijdanim almiyor Tarafsiz kalmak en hayirlisi Ben sadece masum bebek ve cocuklara uzuluyorum ne israil ne filistinliler umrumda degil cehennemin dibine kadar yollari var
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Yarın Türkiyede 60'tanfazla Filistin'e destek yürüyüşü düzenlenecek Peki bu ülke ne zaman kendi hakları için yürüyüş düzenleyecek?