Soruma Hoş Geldiniz,
“Televizyon dizileri, sabah programları, video oyunlarının hepsi bir filtreden geçirilmeli, gerekirse yasaklanmalı ve yayından kaldırılmalıdır.” diyor..

Soruma Hoş Geldiniz,
“Televizyon dizileri, sabah programları, video oyunlarının hepsi bir filtreden geçirilmeli, gerekirse yasaklanmalı ve yayından kaldırılmalıdır.” diyor..

TV dizilerinin tümden yasaklanması taraftarı değilim (gündüz kuşağı programları hariç onlar yasaklansın derim) Diziler Yasaklansa dahi gizli saklı yapılır bu işler Zira diziler de her ne kadar kurgu olsa da gerekli sonuçta eğlencedir Ana haber bültenlerini izleyip kafayı yemekten iyidir hayatın stresinden bir nebze de olsa uzaklaştırıyor Ancak bu dizilere bir ayar verilmesi gerekiyor ama bu devlet zoruyla değilde yönetmenlerin senaristlerin elini taşın altına koyması gerekiyor Yani yönetmen ve senaristlerin para ve kâr hırsını bırakıp tıpkı 90'lı yıllar formatında dizi yapmaları gerekiyor ama günümüz yönetmen ve senaristleri aynı zamanda kanal sahipleri de aynı reyting kaygısı taşıdıkları için günümüzde zor Günümüz yapım şirketlerinin derdi ahlak değil para ve reyting o kadar yani milletin ahlakı bozulmuş umurlarında değil 5 Mayıs'ta Oyuncu Birsen Altuntaş ''Ekonomik kriz dizi piyasasını fena vurdu bu yaz hiç yazlık dizi çekilmeyecek eylül sonunda dizi sayısı düşecek'' demişti inşallah bu dizi sektörü zora girer de yönetmenlerin aklı başına gelir tamam ekonomik kriz dolayısıyla masum garibanlar da acı çekiyor İşçilerin maaşı eriyor patronlar maliyetlerden dolayı işten eleman çıkarmak durumunda kalıyor (onlardan bir taneside benim) halk geçim sıkıntısı çekiyor vs.) kurunun yanında yaşta yanıyor ama yapacak bir şey yok İşçiye emekliye işsize geçinemeyene acırım ama bu yönetmenlere ve senaristlere acımam bunların yüzünden ne ahlak kaldı ne insanlık Çocuklarda bile ahlak kalmadı Halbuki eskiden çocuklar bile ahlaklıydı şimdi ahlaklı nesil kalmadı bu saçma sapan diziler yüzünden
Emeğinize yüreğinize gönlünüze sağlık. Tamamen katılıyorum destekliyorum..
Eski dizileri severim, izlerdim. Örneğin köprü dizisi, ikinci bahar dizisi, süper baba dizisi, Genco dizisi, Memoli dizisi, eskiye nazaran değişen çok şey var. Hepsi de kötü yönde...
Şimdiki diziler üçlü ilişki çarpraz ilişki sevişme ötesi değil
Eskilerde hatırlamıyorum pek öyle diiziler
Çocuklar gördüğünü kapıyor işine geleni alıyor
Ahir zamanda yaşıyoruz nesilden nesile daha da kötüye gidiyor insanlar ve insanlık
Bende TV izlemiyorum pcden izlerim genel olarak. Evet katılıyorum yoksulduk fakirdik ama mutluyduk valla..
Her şey etken sebep özellikle göçler...
Kesinlikle katılıyorum yerden göğe kadar her bir söylediğinize bakalım daha neler göreceğiz diyorum hep
Süper baba izlerdim çok severdim bizim aile filmi vardı nice filmlerini izledim..
Takip ediyorum Şevket abiyi faceden
Filtreledikleri işlerine gelen olur. Muhteşem Yüzyıl gibi şimdiye kadar 22 yıldır çekilen hiçbir dizi tutmadı. Kendi kendilerine ödül verdiler. dunyanın her yerinde endonezyada malezyada filipinlerde guney amerikada bile Muhteşem yüzyıl tuttu. TRT nin kendine çektirdiği filmlerin hiçbiri tutmadığı halde kendi yandaşlarının sadece erkek olanları adrenaline boğdular vede kendi kendilerin ödül verdiler. Ertuğrul vs hangi dizi olursa olsun hiçbirni izlemedim izlersem ne gmöreceğimi biliyorum neden erkek olarak saldırgan olayım . Muhteşem Yüzyıl hala dünyada oynatılıyor. Sen kadının içgüdüsüne dokunmadıgın sürece sıfırsın adrenalinle yürümüyor anla artık din+ şiddet sokuyorsan adrenalini pompalarsın sonrada neden böyle demek olduktan sonra mı akıllara gelir. Dünyada kadınları yok sayan toplum daha gelmedi. Araplar bile uyandı İran açılmaya başlıyor. Örnek alacak daha kötü bir ülke kalmayacak bu kafayla gidersek. En kötü biz kalıcaz Türkiye gibi mi olalım diycek dünya.
Müthiş yazmışsın abi kesinlikle katılıyorum yerden göğe kadar haklısın. Emeğine yüreğine gönlüne sağlık..
Hepsinin canı cehenneme anca işlerine geleni yapar bunlar
Adam 5 defa emniyete gidip suç duyurusunda bulunmuş, eleman geçen sene kızı öldüreceğinden bahsedip video yayınlamış, elinizi tutan mı vardı da hiçbir şey yapmadınız. Ölen öldü giden gitti, bunlar insana yaşarken değer vermezler öldüklerinde çıkarlar piyasaya.
Müthiş yazmışsın kesinlikle katılıyorum takip ediyorum bende aynı şekilde bugünde ölenler oldu
Devlet kanalı trt'de Diriliş Ertuğrul için çekilen vahşi sahneler yayınlandı diye hatırlıyorum. Yine trt'de izlememiş olsam da ama şiddet sahneleriyle çok konuşulan İrem Helvacıoğlu'nun dizisi vardı. Şimdi buraya gelip siyasetçiler trt'yi yönetmiyor demeyin, menzilcileri trt'ye almayı, ramazan da ekrana çıkarmayı iyi biliyorlar. Rte'nin damadının ailesinin atv dizilerininde ne kadar şiddet içerikli olduğu ve Kardeşlerim dizisi gibi suçluyu masum ve komik gösteren bir karaktere sahip olduğunu da unutmayalım.
Bu yorumu yapma sebebim, insan önce kendine bakmalı mesajı vermem.
Müthiş bir bakış açısı katılıyorum emeğine yüreğine gönlüne sağlık. Diriliş Ertuğrul izlemiştim severdim valla yalan yok kardeşlerim dizisi de seviyordum.
ATV ve sov haber sevmiyorum trtyi de sevmiyorum
Ampulü de sevmiyorum 😅
Topunun canı cehenneme 😅
Teşekkür ederim. Bunların uydurma tarihleri yüzünden tarihi dizileri izlemiyorum.
Ricalar ve teşekkürler 😅
He valla bana da uydurma geliyor ama ne bileyim 😅
Ben sevdiğim için izlemeyi izliyordum bana da çok saçma geliyordu bazen hadi lan diyordum annem kızıyordu izleme diyordu diriliş için 😅
Kore tarihi diziler süper krallar filan 😅
Koreliler yanlış yapan kralları bile eleştiriyorlar dizilerinde. O açıdan güzel.
Evet evet çok güze (Faith)
Eski ama güzeldi çok severek izledim
Onu izlemedim.
Paralel evren sayılır azıcık. Aşk var tarih kral var. 😅
Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo benzeri azıcık
Ona baktım. O da çok ergence bur diziydi 😹.
Olsun seviyordum ben 😅 içinde tatlı aşk vardı mutsuz da olsalar aşkın kırıntısı bile olsa mutlu oluyorum ben o kadar aşığım aşka
Güzeldi doğru 😹.
Güzeldi demi 😅aşk varsa nasıl güzel olmaz anasını satiym 😅
Cevap
12Cevap
idam gelmeli bence
Katılıyorum her türlü
Yavaş yavaş bu tür olayları bahane ederek bütün özgürlükleri elimizden alacaklar.. Ortada bir bataklık var, üstünde sinekler uçuşuyor. Adam diyor ki gelin sinekleri öldürelim.. Bataklığı kurutmak kimsenin aklına gelmiyor..
Abi müthiş yazmışsın emeğine yüreğine gönlüne sağlık kesinlikle katılıyorum sonumu hayrola
Aynen öyle abi amin inşaAllah abi ahir zaman iyiye giden tek bir şey yok yahu ve insanlar kör
Ya ne kadar iyi bir çözüm tabi şikkayet etiğimizde tutuklanmadıkları için sokak ortasında şiddete uğradığımızda 2-3 gün tutup saldıkları için ölüm tehtitlerine maruz kaldığımızda bir şey olmaz dedikleri için en fazla böyle çözüm bulabiliyorlar
Allah hepsinin belasını versin lanet olası pislikler. Rabbim yar ve yardımcınız olsun. Ben biber gazı tavsiye ediyorum. Her daim önce tedbir sonra tevekkül dikkat..
Zaten bunlar anca böyle boş şeyler sunuyorlar deliriyorum mantıklı tek şeyleri yok
yani bunlari gizledigimiz zaman bu arsizlar yapmayacak miymis aynilarini? ben bu cozumden bunu anladim. muhtesemmis ya, bayildim oneriye. yapalim bakalim bi son bulacak mi bunlar
Çok ponçik olmuş 😅 lanet olası pislikler beyinsizler bunların hepsi maksat işte bir şeyler yapıyormuş gibi nabız düşürmek tansiyon düşürmek laf olsun torba dolsun Allah belasını versin hepsinin
Adalet olsa örneğin idam olsa ülkemizde caydırıcı olabilir cezalar
Gaz eden insanı idam edeceğiz taciz edene idam zorbalık yapana idam hırsızlık yapana idam böyle birkaç kişiyi öldürünce insanlar korkar yani
Herkesin rahat rahat yaşamaya hakkı var ya ben bile erkek olduğum halde korkuyorum yani gece 😅
amin amin, keske olsa ama yok. umarim guzel gunler yasariz
Amin amin inşaAllah 🌸he valla yok ama hükümet değişirse diye umudum var belki onlardan sonra güzel olur her şey
İnşaAllah valla umutlar tükeniyor gide gide tek iyi bir şey olmaz mı yok işte hep kötü haberler
insanlar da ayni zamanda igrenclesiyor, devir kotulesiyor her seyden once bence. bilmiyorum ne ara boyle olduk, keske bir caresi olsa ve keske artik guzel seyler gorsek. cok isterim
Evet evet ama Yaren, adalet yok işte suçlular elini kolunu sallaya sallaya şey ettiği için insanlar umursamıyor
Kötülere gün doğuyor
Zorbalara gün doğuyor ve zorbalıklarına devam ediyorlar
Ben küçükken de vardı zorbalar kötüler pislikler ama bu kadar değildi
Nesilden nesile daha da kötüye gidiyoruz anasını satiym
Mültecilerden sonra böyle olduk sanki ya da köküne en başına inersek sen doğduktan bir sene sonra malum parti filan
Ben hep istiyorum hep diyorum kötüler olsun kötü kalpliler ölsün iyiler mutlu olsun iyiler gülsün kimse gücü yetmiyor diye ezilmesin
Ben her yüzü gördüm gün yüzü görmedim Yaren
Bende çok istiyorum ama şey en çok aşkı istiyorum şimdi yalan olmasın 😅
ona kesinlikle katiliyorum. bu durum o kadar can yakiyor ki artik kafami yastiga koyamiyorum, su an hepimiz bununla karsi karsiyayiz ayni zamanda. sadece ikbal degildi, ozgecan degildi, yardim etmeye calisirken katledilen taksici degildi, narin degildi. zaten su kisacik hayatimizda kotu yasamayi gectim yasayacak miyiz o da bir soru isareti. boyle haberlerle yasamak da ne anlama geliyor belli zaten.
ask konusuna gelince evet biliyorum ama ask da cazip gelmese de umarim gonlune gore olur 🌸
Kafanı yastığa rahat koy lütfen. Ama dışarı çıkarken dikkat et kendine, geç saatlerde dikkat et, karanlıkta dikkat et, her an dikkat et, hatta senden iyi dövüşçü olur, kicboks filan, kız kardeşlerim var dövüş dersi alıyor mahallemin kızları çok pis dövüş ediyorlar beni bile döverler belki...
Hatırlıyorum Özgecan parkı var bizim burada, hepsini biliyorum içim acıdı kötü oldum. Taksici abi de çok kötü olmuştum. Hepsinde kötü oldumda o bir başka yaktı canımı. Kendimi hep süpermen gibi hayal ettim, her yere uçuyorum filan kötüleri öldürüyorum insanlara diyorum ki üç kere adımı söyleyin bir şey olursa ben gelirim hayal düş mahallenin çocuklarina dövüş dersi de veriyordum ben kendilerini savunsun diye aşkıma da vermek istiyorum
Heh yaşayacak miyiz kim vurdu ya gitmek var şans eseri yaşıyoruz yahu
Cazip cazip aşkım olsa sadece ona odaklı olurum ben onlu dujyam olur ben ona dünya yaparım kurarım inşa ederim kendimize bir ada 🏝️ amin inşaAllah cümlemizin 🌸
Ne dizisi yahu? Millet Polise ve mahkemeye gidiyor, uyariyor yardim istiyor, devleti cökerttiginiz icin ama bir sey yapilmiyor.
Sapigi tutukluyorsunuz, ayni gün tekrar saliyorsunuz.
Çok güzel düşünüyorsunuz Kesinlikle katılıyorum lanet olası pislikler
İnsan öldüren idam edilsin iflah olmayan hırsızın parmağı kesilsin mesela. adil eşit adalet sağlansın sonra ona buna filtre düşünülür, yasaklar sansürler maalesef çözüm olmuyor
Çok güzel düşünüyorsun kardeşim kesinlikle katılıyorum her türlü lanet olası pislikler kahrolasıcalar güt laleleri
artık gerçekten birşeylerin özellikle adalet sisteminin değişmesi lazım cezaevlerinde yer olmadığı için çoğu suçlu aramızda ya da bakanlıkta tanıdığı olduğu iin fakat artık bu ülkede kadınlar yaşayamaz bir hale geldi dün bir kıza tecavüz ettiler ve o iki alçak serbest bırakıldı hani nerde kamu davaları
Katılıyorum, yerden göğe kadar haklısın. O iki kişi sonradan tutuklandı ceza evine gönderildi sosyal medya tepkiler üstüne
Adalet sistemi oturmalı adalet olmalı eşit olmalı herkes için adaletli olmalı
Öyle ilginç bir zamana denk geldik ki suçu kendinde değil hep bir başkasında arayan topluma döndük
maalesef abi topunun canı cehenneme
Bu çözüm değil yani fayda sağlayacak bir yanı yok dizi program vs yayından kaldırsan ne olacak?
Evet hemde hiç değil yahu nasıl baş danışman olur ki böylesi eski baş danışman da aynı şekilde idi deliriyorum yani
Kendileri diyor işi ehline verin diye ki vadisi şerifte de her işi ehline verin diyor ama bunlar anca laf söz laf olsun torba dolsun
Demiyorlar ki halkın adalete inancı yok adalet hukuk sistemi zayıf hiçbir şey olmaz
Adalet olmadıkça adalet herkes için eşit olmadıkça hiçbir şey olmaz
Adalet anca garibana fakire var güçlüye adalet hiç görmedim
Zaten hükümet ne derse desin anca gülüyorum ben he he diyip geçiyorum
TV iceriklerinin ve şiddet içerikli oyunların gençleri çok etkilediği biliniyor. Oktay Bey doğru demiş ama yeterli değildir. İdam da gelmelidir
Evet idam gelmeli. Adalet eşit olmalı herkes için olmalı..
Bende çok oyun oynadım şiddet içerikli ama şiddet yanlısı değilim katılmıyorum hiç alakası yok.
Adalet olsa idam olsa örneğin millet korkar caydırıcı olur
Çok kişiyi idam etmeli
Cinayet tecavuz guzellmesi yapan yayınlar kalkmalı ama çözüm bu değil. Cezalar caydırıcı olmadıktan sonra anlamı yok
Evet evet katılıyorum bence de cezalar caydırıcı olmalı adalet eşit olmalı herkese
Bence de anlamı yok lanet olası pislikler
İlk önce adalet sistemi düzeltilmeli bilmem kaç sapıka kaydı olan insanları sokağa salmamak gibi.
Müthiş düşünüyorsun tam o kafadayım bende adalet olsa caydırıcı olur idam olsa güzel olur bence
Teşekkür ederimm aynı düşünmemize sevindimm.
Ricalar ve teşekkürler, sevinmene ayrıca sevindim, daim olsun sevinçlerin..
Mutlu akşamlar diliyorum 🌸
Hiç sanmıyorum 😄
İnsanları oyalamanın başka bir yolu.
Ben de hiç sanmıyorum 😅
Nokta atışı Kesinlikle katılıyorum her türlü 😅
Pisi pisi pisi pisi pisi pisi pisi pisi pisi pisi pisi pisi pisi pisi pisi psikoloğummmmmm 😅
Kendimi buldum 😅
Geliyorum 😅
Gel gel
Hoş gelmişsen 😅
hehehehe 😂
Hosşsşş hoşsş hoşsş bulmuşem filan 😂😅😂
Çok tatlı 😂😅😂
Pizza seven miiiğ😂
hehehehe 😂
Hosşsşş hoşsş hoşsş bulmuşem filan 😂😅😂
Çok tatlı 😂😅😂
Pizza seven miiiğ😂
hehehehe 😂
Hosşsşş hoşsş hoşsş bulmuşem filan 😂😅😂
Çok tatlı 😂😅😂
Pizza seven miiiğ😂
Seveemm tabi sevilmez mi 😂😂
Mis miss
Heheeh bende bende 😅
Ohhh yarasın şifa olsun 😅
Çok ponçik 😅
Bende kediye pizza vermiştim aklıma geldi parkta 😅
Tutamıyorum kendimi filan 😅
Ne kadar da iyilik dolu bir harekette bulunmuşsun 🤗
Kediler ve pizza çok yaşasın
EyvAllah, senin güzelliğin pisi pisi pisi pisi pisi pisi pisi psikoloğummm 😅🌸
Bugün de kek ikram ettim bir kediye masadaydı oturuyordu masaya çekmem gerekiyordu parkta önce sevdim Daha sonra yere inmesini söyledim indi 🌸😅
Kek ikram ettim 😅
Yaşasın yaşasın yaşasın 😅
Yemekten sonra bir masaj 😅
Bende abi 😅
Hepsinin canı cehenneme 😅
Mutlu akşamlar diliyorum 😅
Abi bi bilgisayar oynuyom oda kaldırılmasın ya dünyanın tamamında var bu oyunlar ne alaka
Kardeşim bunlar hep böyle çözümler buluyor hiçbir boka yaramıyor anca zarar ziyan
Haklı her tv programı dizisi sıkıntılı önceden dizilere bak şiddet yoktu bizim ev, süper baba, perihan Abla, mahallenin muhtarları gibi gibi
Süper baba mahallenin muhtarları izlemiştim katılıyorum ama çözüm bu değil çözüm eşit adalet herkese adelet adil sistem
Herseyi bilgisayara televizyona baglayacaklarına yasa düzenlemesi yapsalar keske
Yasa yerine adalet olsa adalet tam olsa mülk değil de adalet mülkün temeli olsa adalet birilerinin elinde oyun hamuru olmasa daha iyi olur gibi yasa yapan onlar çiğneyen onlar ne anladım bu işten
Yaramaz bence boş konuşuyor gibi geldi
Sen nerden biliyorsun boş konuşmayı sizin ülkede de var mı 😂derler mı öyle
Evet bence de 😅çokça boşmoşko sjskd
Hehehe çok güzel yakalamışsın aynen öyle yahu 😅bende hep gülüyorum gülmekten ölüyorum ulan yurt dışındakiler bile fark etti bizim halk fark etmiyor
Sjsjssjjs
Sabah programları mı cinayete özendirmiş.
Bende anlamadım işte konuşmak için konuşmuşlar
Boş konuşmuş bence çözüm bu değil çünkü
Çok güzel düşünüyorsun kesinlikle katılıyorum
Okullardan söz etmiyor ama hiç.
İşe yarar neyden söz ediyorlar ki
Sebebi TV değil. İnsanların zihniyetsizliği zaten zihniyeti olan insanlar TV'den etkilenmez.
Bu işe yaramaz bea..
Haklısın beaa 😅lanet olası pislikler anca boş çözümler 😅 pratik ve çözüm odaklı ben olsam kökten çözerim filan
👏👏😂😂
Az önce profil vardı sanki değişti 😅
işe yaramaz
Kesinlikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?