Ben bu insanları anlamıyorum ya, Düşman Ülkelerine girmiş, Bunlar Düşmanı kovmak yerine kaçıyor, düşman rahatça ilerliyor 😡😡😡?

Ben bu insanları anlamıyorum ya, Düşman Ülkelerine girmiş, Bunlar Düşmanı kovmak yerine kaçıyor, düşman rahatça ilerliyor 😡😡😡?

Topraklarıni savunmayıp terkeden bir toplum yok olmaya mahkumdur 😡😡😡

Bu kadar insan düşmana yürüse , düşman denize dökülür, bir zamanlar Paşamızın İzmir'de yaptığı gibi 🇹🇷🇹🇷🇹🇷

Ben bu insanları anlamıyorum ya, Düşman Ülkelerine girmiş, Bunlar Düşmanı kovmak yerine kaçıyor, düşman rahatça ilerliyor 😡😡😡?
Cevapla