ortadoğuda güvende olur.
Aslında ortadoğu Rusyaya sen gel topraklarımızı koru dese konu kapancak sizce?
ortadoğuda güvende olur.
Evet tavizler verilecek ama böyle göz göre göre kaybetmekten iyidir
Rusya Çin'ide yanına alıp ortadoğuya yerleşir
Ruslar ve ozellikle de çinliler gelirse bundan emin ol ki geri amerikan sömurgesi olmak. için günün 24 saati yalvarirsin. Ruslar ve çinliler aşırı gaddardirlar. Ve agir sapiklik yaparlar ellerine gecirdikleri yerde
2. Dunya savasinda fransa daki. kadinlar şunu söylemiş. "Almanlar bizi hayvan gibi gorurlerdi ve yillarca suren isgalde kadinlara ellerini surmedileryani sapiklik yapmadilar. Ama savas bitip ruslar bizi kurtarmak icin sehre girdiklerinde onlarca kisinin (rus askerinin) tecavuzune ugradik tecavuz etmedik kimseyi birakmamislar.
bence bu söylemlerin aşırı abartı ve ütopük gözüküyo
ayrıca herifler işgal için gelmeyecek ki bu bi anlaşma, yine devletler yapılarını koruyacak sadece üslerini yerleştirecekler ve ruslarla / çinlilerle işbirliği sözü verecekler
win win yani
bence masada olan bir seçenek düşünülmeli
Rus sömurgelerine bir bakalim istersen. Suriye iran afganistan küba venezuella falan. Hepsi sefaletten kirılıyor amerikan sömurgeleri ise japinya almanya isvicre avusturya fransa
Cok dusunecek bisey yok
Biz de amerikan tarafindayiz ama adamlar bizi 3. Sinif somurge olarak kullaniyorlar cunku Muslümaniz.
bu dediklerine gerçekten inanarak konuşuyorsun ben ne diyebilirim ki brom sana
Baskasinin ipiyle kuyuya inilmez minnet altinda bagimsizlik olmaz. Eger kurtulmak. istiyorsak. halk. birlik olup bagimsizlik isteyecek soniclari. agir olur tabi ama sonunda bagimsiz olursak refaha ereriz. Yoksa boyle sömurülmeye devam..
Cevap
4Cevap
Haklısın Rusya'dan kimseye zarar gelmez Türkiye'nin aslında en iyi ilişki kurabilecegi ülke ve Çin
🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺❤️🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷❤️🇨🇳🇨🇳🇨🇳🇨🇳
Suriye'de var kardeş işte Rusya. İsrail uçakları vızır vızır vuruyor Suriyeyi. Kimse başkasının ülkesi için asgari güç kullanmaz.
Rusya suriyede tankları dizip İsrail'in kara harekatini önler. Neticede yine Rusya kazanacak
Yani rusya olsam dusmanimi orada guclenmesine engel olurdum abd ne kadar guclenirse onlara döner
Neyin kafası bu?
haksız mıyım hemen hakaret etme
Hakaret etmedim senin dediğin manda himaye ortadogu sever bu işleri
mantıklı değil mi sence
gözgöre göre toprakları kaybedeceğine Ruslara Çinlilere sözler ver üslerini yerleştirsin
zaten toprak istemezler mühim olan bölgelerin onlara bağlanması
konu kapanır
Peki bunlar Müslüman dimi? Manda ve himaye varken nasil ibadet edecekler
Ne ilgisi varki bununla, putin bosuna mi selamin aleykum dedi mecliste, bu cagda kimse kimsenin ibadetind de engel olmaz , ama boyle giderse israil bolgeyi ele gecirir topraklarda gider , gidende geri zor gelir
Bu sekilde guc kazanana kadar isbirligi yapicaklar rusya ve çin le
Ya bir moron ile muhatap olduğumu anlamam gerekirdi gittim ben bye
Dedigim gibi sadece hakaret ediyorsun. yorumun yok ama bukadar kapali olmayin
ahahajaj sence Rusya topraklarımızı korur mu?
Bizimki Şu an tehlikede degil knk arada suriye iran vs var onlari aldiklarinda tehlikeye gircek
İsrail bizi zikemez , ya yok oluruz ya yok ederiz direncimiz gazzeyle ayni
Alakası yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?