Türkiye, bence avrupa ülkelerini ve rusya'yı filan gecti siz ne düşünüyorsunuz?

Önceden de tahmin ediyordum ortamlara giren bir insandım ama arkadaşım, eglence mekânı acınca buna kesin kanaat getirdim. Gece 3'ten sonra alan götürüyor, alan götürüyor.

Türkiye, bence avrupa ülkelerini ve rusya'yı filan gecti siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla