
Dilan Polat’ın cezaevindeyken kullanmadığı Instagram hesabı, tahliyeden sonra rekor bir artış gösterdi.
Baktım
Bakmadım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Dilan Polat’ın cezaevindeyken kullanmadığı Instagram hesabı, tahliyeden sonra rekor bir artış gösterdi.
Gerçekten bizim milletimize düt yarıyor. Yahu kadın dolandırıcı ve vurguncu. Yüzüne tükürmemiz gerekirken bir de takip ediyoruz, bizim insanımızdan bir halt olmaz
Bizim milletimiz bozuk sonra onu bunu suçlarlar bu türk toplumu kendini aştı iyicene arsızlaşıp kudurdu yüzsüzleşti en bozuk ülke türkiye odu türk milleti kendinden gurur duysun lafa gelince melek aslan kaplan da iste icraata gelince her türlü pislik dalavere malavere var ama önemli olan lafta herseyin olması icraatın olması degil bu milletin kanı mayası bozuk oldugu icin bunu istiyorlar ben de soruyorum o zaman niye begenmediklerinize saldiriyorsunuz neleri isinize gelmiyor bu millete hersey müstehak iyi oluyor
Gel bir de bu ülke insanından hayır bekle, gelecek bekle. Tabi belirli kesime saygım sonsuz. Her şey apaçık ortadayken bu kara para aklayanları takip etmek, sempati duymak düpedüz aptallıktır. Cahilliktir. Dilan&Engin Polat kaf dağının görünen yüzüdür. Asıl büyük oyuncuları görmek gerekir bence.
Hayır bakmadım daha öncede takip etmiyordum zaten sadece haberlerde gördüğüm kadarıyla bilgi sahibiydim duruma da hiç şaşırmadim çünkü biz milletçe Arsızi hırsızı ahlaksızı alkışlamayı değer katmayı sevecek kadar cahil bir toplumuz bir kere daha anladık ki Türkiye'de adalet yok ve hep kötüler kazanıyor
Ooo hoş geldiniz sefalar getirdiniz soruma :)
Hoş buldummmm teşekkür ederim 🙏
Uzun yazabileceğim bir ekonomi sorusu sorarsanız ben de geleceğim inşallah 😃
@r_engarenkyollar yazacağım şeyi özetlemiş zaten. Tebrik ederim, hırsızın arsızın çıkarıldığı, doğruları yazdığı için içeride tutulduğu ülke konumuna getirdiler ülkeyi, yazıklar olsun...
@infiniterelationship gerçekten öyle biz niye ve neyin savaşını veriyoruz ki artık herşeyi okadar normalleştirdiler ki bazen bizi iyi olmaya bile utanır hale getirdiler bugün tiktokta ya da başka sosyal mecrada orasını burasını açan canlı yayın yapan kişi öğretmenden , mobilya ustasından , terziden , madenciden vss çok kazanıyor sa zaten Türkiye'de alınterine , emeğe saygı da çoktan bitmiş demektir oyuzden hiç kimseye hiç birşeye güvenim kalmadi artık yaşıyormuyuz yaşıyoruz işte bitti...
@Eʟᴘʀᴏғᴇꜱꜱꜱᴏʀ inşallah herzaman beklerim 🙏🌺
@r_engarenkyollar kesinlikle, ezan susmaz bayrak inmez dediler ne hale getirdiler ülkeyi. Din ile milleti kandırdılar resmen ama ahali eeyyooo demeye etti, ediyor.. yazıklar olsun
@infiniterelationship 👍👍👍👏👏👏
EİG için teşekkür ederim 🙏🙋😊
Rica ederim :)
Cevap
17Cevap
Bakmam neden bakacağım ki her şey kabak gibi ortada yaşananlar yani gerek yok...
Bakmadım, bakmicam da.. gereksiz olduğu için umursamıyorum hiç bir şekilde.
Takip etmiyordum zaten de dün sosyal medyada bir şey denk geldi gerçekten bunu mu paylaşmış diye hızlıca bi hikayelerine baktım
Bakmışsın işte eveti işaretledim inşallah 😀
Soruya kazara baktım seçeneğine tıkladım ama bakmadım ne işim olur. Çıktı diye sevinenleride anlamıyorum. O sevinenler çocuğunun dışarıda canı çekipte alamayanlar milyonluk vurgun yapıp çıktı diye sevinen onlar işte
Bakmadım, bakmicam. Bizim milletin işleri işte, böylelerini tutup daha bir ünlü ediyorlar. Nerde bir dolandırıcı, düzenbaz, işe yaramaz insan varsa, bizimkiler onları takip ediyor. Sonra bu ülke neden gelişmiyor? Neden acaba..
Hayır bakmadım ama kadını zaten normalde sosyal medyada belki takip edenler dışında çok fazla bilen yoktu televizyon kanalına çıktıktan sonra herkes daha fazla öğrendi ve meşhur oldu
Karakter meselesi. Kaçakçıyı düzenbazı bu kadar baştacı eden başka bir ülke ve toplum var mıdır bilmiyorum.
Kaçtı ki? Bu millet dolandırılmayı ve dolandıran kişilere destek vermeyi çok sever.
Şimdi baktım 7 MİLYON olmuş sen neden böyle yanlış sordun? :)
Çok sinirlenmesin millet diye😀
:)
Yorum yazacakken baktım yerine batım. Bakmadım. Takipçileri parayla satın almıştır.
Gram akıllanmamış. Artık eskisi gibi olmayacak hiç bir şey ama yaşayarak görecek gözleri ile.
Bakmadım hiç.
Bizim millet mal ya nerede hırsız , dolandırıcı var takip edip bağrına basıyor.
Millet dolandırıcı seviyor
Hiç bakmadım merakta etmiyorum
Ah şu adalet! Adının hakkını veremeyip duvarlara kazıdıkları adalet, umarım bir gün gerçekten isminin anlamını hakkıyla bu ülkeye yaşatırsın.
Mahkemelerin güven kalmadığının simgesidir Güven tazelemek zorunda kalan TC Mahkeme leri
gene meshur edin afahdjfjntjfnntktfm
Allah nasip etmesin
hiçbir zaman bakmadım
Baktım ama takip etmedim
Bizde boş insan mı biter
Ülkede beyni olmayan çok olunca
Ülkede gerçek anlamda bir zeka sorunu var.
Ay hayır ya ne bakıcam 🙄
6.5 milyon bu dünyaya fazla
Şunlara prim verenler var hala
Merak edip baktım ben noluyo diye
Yoo bakmadım
Hayır bakmadım
Diyecek çok şey varda kelimeler yetmiyor maalesef.
İlgim dışı
İlgim ve umrum dışı
İlgilenmiyorum
Baktım evet
Ülkenin haline bakın bu mu adalet.
Hiiiiç umrumda değil
Bu ülkeden bir halt olmayacağını yine anladım
Baktım takip etmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?