Sizce bu Atatürkçü teğmenlerimiz Akp li olabilirmi Akpnin Atatürkçülerin gazını almak icin göstermelik yaptigi birseymi?

X de bir yorumda okudumda mantıklı geldi. Bu askeri liselere Akp torpili kimseler alınıyormuş acaba gercekten Atatürkçü değilde , gaz almak için yapılan bir hareketmi ve eğer Atatürkçü ise bu teğmenler 80 darbesi gibi bir darbe yapabilirlermi ileride. Ya hani olsun istediğimden degilde oldu diyelim Mültecileri gönderirmi kemalist askerler darbe yaparsa. Yanlış anlamayın mültecileri ve Akp yönetimini seviyorum.
Sizce bu Atatürkçü teğmenlerimiz Akp li olabilirmi Akpnin Atatürkçülerin gazını almak icin göstermelik yaptigi birseymi?
Cevapla